Maandag voelde ik een vreemde pijn in mijn onderbuik. Net alsof het hoog tijd was voor de ovulatie. Je kent dat wel, het gevoel dat je ongesteld gaat worden maar ook weten dat dit onmogelijk is doordat je cyclus net 9 dagen bezig is. Nu zijn we echter 4 dagen verder en voel ik nog steeds die "ik word ongesteld"-pijn in mijn buik. Kan dit iets betekenen? Heb ik dan toch niet de ovulatie gevoeld maar kan het iets anders geweest zijn? Voor de rest voel ik me volledig kiplekker in mijn vel (nadat ik tijdens de eerste ronde serieus met stress en spanning rondgelopen heb).
Ik heb dat gevoel sinds vorige week donderdag. Dat was normaal gezien de dag van mijn eisprong. Het is inderdaad een soort van ongi-gevoel en het is nu een week later en ik voel het nog steeds. Ik weet ook niet wat het betekent. Maar ik ben nog maar aan mijn tweede ronde bezig dus misschien zal het bij mij zo zijn dat ik dit gevoel altijd zal hebben tussen eisprong en NOD ? Wie weet... Dat moet ik afwachten.
Hi Hi, zie pas dat je ook in de 2de ronde zit, dat het ook voor je eerste kindje is en dat je ook uit België komt. Hoe toevallig
nou ik heb dat ongi gevoel ook nog steeds na dat ik ongi ben geweest. en die kramp trekt ook door mijn benen heen. ik ben ook niet veel ongi geweest en 1 dag te vroeg. ik wacht het gewoon af. ik duim voor jullie meiden. liefs sandra.
ik wacht nog op testen heb ze van de week besteld. misschien ga ik vanmiddag wel even 1 kopen en morgenvroeg testen. ik had ook steeds last van mijn onderrug en was misselijk op de dag dat de kwamen en kreeg geen hap eten door mijn keel. ben ook erg moe kan namelijk moeilijk uit bed komen en kan moeilijk in slaap komen. jullie horen het nog wel. en trouwens een vriendin van mij die werd de eerste 2 maand van haar zwangerschap ook nog gewoon ongi.dus het kan wel. liefs sandra.
oja en de maand ervoor was ik 3 dagen te vroeg ongi. terwijl ik altijd een cyclus had van 28/29 dagen. liefs sandra
hoi meiden ik hoop voor jullie dat de test positief is? zelf kan ik volgende week pas gaan testen maar heb wel hele rare krampjes in mn onderbuik.. het is geen ongesteldheid kramp maar rare steekjes? doet ook geen pijn? nou ja gewoon afwachten vroeg me alleen af of dat normaal is, maar had dat al gelezen net hihi. groetjes x nina