Hallo meiden, Zouden jullie even willen kijken? Vanmorgen om half 6 deze test gedaan. Mijn ervaring met deze test is dat ik altijd duidelijk een + had of niets. Om een aantal vragen te beantwoorden: Laatste men: 1 sep 15 Nu cb 26. Lengte cyclus normaal 28 dagen. Heb geen ovtesten gebruikt. Dus durf niet te zeggen wanneer mijn eisprong is geweest. Qua slijm ed vermoed ik tussen 15 en 17 sep. Als je niets ziet gewoon zeggen hoor!! Hoop dat de foto's erbij staan. Doe dit voor het eerst. Lieve groetjes.
Oke thnx! Is niet sorry hoor. Wilde het weten. En geeft niet als ie negatief is. Herkende dit nl niet van deze test.
Zie hem (nog) niet. Mss iets te vroeg. Overmorgen nog eens proberen. Zou wel de kv 2v5 halen vind ik beter dan de plus testen. Succes!
Heb nog een plus liggen. Die doe ik van de week wel.als er geen menstruatie komt dan zal ik die 2v5 ff halen. Dank je voor je het kijken!
Bedankt meiden! Heb van de week een oogmeting maar dat het zo slecht is hahaha Bedankt voor het kijken! Grt
Nou dan heb ik super ogen blijkbaar want ik zie hem zeker wel! Bekijk bijlage 474757 Bekijk bijlage 474758
Het kan vals zijn, maar hoeft zeker niet. Hij is mooi blauw en breed. Daar kom je achter door te blijven testen de komende dagen. Ik zou zeggen: ovet 2 dagen nog een keer testen. Dan moet hij donkerder zijn. Groot voordeel heb je al. Hij is even breed en geen pennestreep. Een pennestreep is namelijk wel altijd vals