Dag iedereen Wie heeft ervaring met vroeg testen van de zw-test dipstick? We zijn 7 dpo en ik heb een zéér fijn lijntje. Een foto posten heeft geen zin, want je ziet het niet op de foto. Het was buiten afleestijd... groeten Isken
Bij mij vals positief (net binnen afleestijd).. ik zou een ander merk kopen, ben nu echt op deze afgeknapt haha
Ik heb er goede ervaring mee hoor. Alhoewel ik de midstream van hetzelfde merk wat duidelijker vond. Maar ik heb nooit valse strepen gehad ofzo.
Ik ben er al een week mee an het testen(schaam, schaam) haha eerst echt omo wit en nu ook een heeel fijn wazig lijntje..
Weet niet of je het op de foto kan zien... maar ik hoef maar amper te turen. Met het blote oog is het een lichtroze streepje
Bij mij geven de uiterst gevoelige altijd hele lichte streepjes en de normale niet, die normale zijn bij mij dus betrouwbaar.
Hier de normale gebruikt. Dit is de foto van vandaag (de onderste; bovenste is van gisteren), ik zie wel iets op de onderste, maar het is moeilijk op foto te krijgen. de streep lijkt wel even breed.
Ik zie wel wat je bedoelt op de onderste! Alleen lijkt 7dpo mij heel vroeg. Of heb je een hele korte lf? Ik zou over 2 dagen nog eens testen en kijken hoe het er dan uit ziet. Succes met wachten en testen!
Nou deze testen ben ik dus absoluut niet blij mee.. Had echte dikke roze 2e streepjes... was niks... komen bijna standaard op deze testen... echt rottig.... Ik test nu het liefst met testpoint, die geven niks valt bij me.. (toevallig heb ik nog een topic zwanger en kids ervaringen, foto? check anders ff voor de foto's...). Hopelijk lopen ze bij jou op.... want het kan natuurlijk wel... alleen voor je teleurstelling misschien een beetje in je achterhoofd houden... Ik duim voor je!