Ik zie niks, maar als je niet weet hoeveel dpo je zit dan kan het dus ook nog te vroeg zijn Niet de hoop opgeven!!
Ik snap je helemaal hoor. Ben zelf ook 4 jaar bezig geweest voor eerste (die vervolgens ook nog eens overleed). Maar probeer toch hoop uit de onzekerheid te putten. Hoe moeilijk dat soms ook lijkt!
Loop je al in t ziekenhuis meid? Na zo'n lange tijd heb je daar recht op en het is een lang traject dus je kunt maar beter contact opnemen als je dat zou willen. Onze eerste kwam na 28 rondes, 2 miskramen, 5 ziekenhuis behandelingen, 1 afgebroken behandeling, maanden osteopatie, acupunctuur en voetreflex therapie, aankomen door de gespoten hormonen en afvallen. Financieel minder inkomen omdat ik minder ging werken zodat traject altijd door kon gaan.. En t is gelukt!!!! Dus niet opgeven zolang je de moed kunt vinden!!! Als er een kans is, is er een KANS!! De maand dat ik het op gaf en niets voelde en alcohol dronk en zelfs rookte op een festival; Bleek en BLEEF ik zwanger.... Wonderen bestaan en ik wens jou er ook 1 toe!!!
Wij starten deze maand in het ziekenhuis, ben zo benieuwd! Hoop echt dat het ons een kindje gaat brengen Maar jeetje zeg, dan heb jij ook al heel wat achter de rug! Super dat je nu zwanger bent, gefeliciteerd!
Zie op de tweede wel een streepje maar hij lijkt wittig/grijzig. Dus sluit me bij Rogi aan, wie weet is nog te vroeg. Niet de hoop verliezen ♡
Ik zie hem ook niet. Hopelijk ben je te vroeg met testen en heb je over een paar dagen een mooie posi test!