Dag dames, Op 25 januari ben ik gecurreteerd na 10 weken zwangerschap. Op 14-2 waren de testen blanco, dus geen hcg meer. Nu voelde ik me gister opeens weer zwanger. Ik deed een test en zag een vaag tweede streepje. Vandaag clearblue gehaald en die zegt; Niet zwanger. Ik weet het even niet meer. Zal het nu toch zo zijn? Wie heeft dit ook gehad.? Zie foto....
Ligt het aan mij of is de teststreep scheef? Als ie echt scheef is zou ik hem als negatief beschouwen en morgen een nieuwe doen.
Jaaaa dat maakt t spannend he! En zie hieronder, heb nu mn zoontje van 4 maanden 😄 Succes en ik hoop voor je op een goede zwangerschap en een knaltest binnenkort!
Ja ik had ook al de indruk dat de onderkant verder naar links staat. TS ik zou even wat water in je test druppelen om te kijken of het geen opgehoopte vloeistof is.
Denk zwanger hoor! CB digital minder gevoelig dan de KV 2voor5, en heeft dus meee HCG nodig. Als je die 2 dagen later doet is hij zeker positief!
Kan het geen reactie op lh piek zijn? Je zegt dat op 14-2 het hcg weg was. Een eitje begint bijna altijd pas te groeien zodra het hcg weg is. Dan zou je gisteren op dag 14 van een "nieuwe" cyclus zitten en lijkt me je lh piek meer waarschijnlijk dan een nieuwe zwschap.
Helaas is hier het tegendeel al vaak bewezen.... zelfs met de CB digitaal. LH en hCG lijken nu eenmaal veel op elkaar. Hoop voor jou uiteraard dat hij gewoon reageert op hCG van een nieuwe zwangerschap. Wanneer ga je weer testen?
Ik zie m zeker, maar de enige manier dat je er achter komt is morgen of overmorgen nog een keer te testen. Als hij is opgelopen weet je genoeg Succes!
Helaas is dat niet waar. Lh reageert op een zwtest en hcg ook op een o u test. Deze 2 stofjes lijken helaas op elkaar. Hier op het forum ook meermaals "bewezen" dat ze op elkaar reageren.
Fout. Ik heb zelf een positieve clearblue gehad tijdens mijn eisprong. Vastgesteld in het ziekenhuis dus helaas die vlieger gaat niet op.
Toen mijn kv zo licht was gaf de cb ook nog negatief aan. De volgende dag 1-2 weken. Daarentegen vind ik het streepje ook wat scheef en twijfel ik of het een positieve test is.