Ja, die inderdaad. Het uiteinde gaat dan rood knipperen. Niet de ultravroeg met blauwe inkt halen. Sowieso geen enkele test met blauwe inkt, geven vaak vals-positief aan. Echt de digitale.
Ik denk dat je gewoon nog te vroeg bent voor de CB. Zou dan eerder een Predictor of Sensitest ergens proberen te halen als je de KV niet vertrouwd.
Die hebben allemaal meer HCG nodig. Gezien je streepje op de KV test ben je nog zo pril dat de CB dat nog niet oppikt.
Bij mij werd hij met z'n streepje wel positief . Maar @Sara190, ik denk dat je vooral moet doen waar jij je goed bij voelt.
Ik zou ook een predictor halen. En wat betreft tegen je man zeggen: ik zou het zelf wel doen, maar dat is omdat ik alles met hem deel. Zeker of niet zeker, hij mag daarin van mij ook meedenken en het weten. Maar je moet doen wat goed voor jou voelt! ❤️
Ik zie zeker een streepje! En ik denk wel dat het uitmaakt of je hem 5 of 20 seconden in de urine hebt gedaan. Ben benieuwd naar je volgende testen!
Nou weet ik het niet meer haaha toch maar wel een CB halen? Wil gewoon zien zwanger pfff Hoeveel DPO zou ik dan zijn? @RoGiJuLi weet jij dat zo?
Als je 16 december eipijn had, zou je ei misschien op 17 of 18 december zijn gesprongen en ben je nu 13 of 14dpo.
Digitale early test zonder week indicator. denk dat die m wel pakt! Soms test je smiddsgs ook duidelijker. Even 2 uurtjes niet plassen en niet drinken
Oke dankje ik ga het zo halen en dan in de middag testen. vind het zelf namelijk licht voor 13 of 14 DPO..