Oh sorry!! Het is een beetje dubbel gevoel ik ben super blijj alleen gaat het laatste tijd tussen ons niet zo lekker. Heb het wel gezegd..hij moest even slikken. Ik hoop dat deze wondertje zijn gedachten zal veranderen.
Hij was er zelf ook bij he Samen ouders worden is 1 van de meest uitdagende periode van t leven. Normen, waarden, opvattingen en overtuigingen komen boven drijven en dat is keihard werken. Zoek samen hulp; bij deze in ieder geval gefeliciteerd!
Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Hopelijk komen jullie er samen uit. Voorzichtig gefeliciteerd en een.fijne jaarwisseling
Thanks meiden ja ik weet niet eens hoe het afloopt en hij komt zo van in deze situatie nu nog een baby blabla en ik maar angst hebben van een miskraam enzoo.. maja mannen..
Sorry, maar echt niet alle mannen zijn zo. Wat jammer van zijn reactie maar hopelijk draait hij snel bij en komen jullie uit jullie problemen. Gefeliciteerd en ik duim voor je dat alles goed mag gaan dit keer!!
Haha nee dat was het niet. Maar nooit gedacht dat het met 1x zou lukken en had me cyclus niet in de gaten die avond daarna voelde ik die eisprong daarom
Ja dat wist die zeker Verloor net 2 druppels bloed en me buik voelt zo raar hele tijd trekkend gevoel en opgeblazen gevoel en net als hoe ik eipijn krijg zo n gevoel hele tijd pff
sara gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie hulp gaan zoeken voor jullie relatie. Een baby is super leuk, maar het legt ook een bom onder je relatie. Als de relatie nu nog niet zo lekker loopt, is het aan te raden om nu al professionele hulp in te schakelen.
Nee nog niet ben niet thuis. Denk vanavond. Pijn van gisteren was egt veel hele tjjd opgezet gevoel en trekkend gevoel. Innestelingpijn? Want zag okk druppeltjes bloed hmm Geen idee
Net getest Is die niet nog licht? Je ziet het wel beter dan eergisteren Denk dat het niet goed zit ook omdat ik buikpijn gisteren had..