Nee geen puf om een foto te maken. Lichter worden is toch foute boel? Pff wrm komt die stomme bloeding dan niett Urine was wel helder natuurlijk en hele dag gedronken.. maar denk niet dat dat veel verschil zal maken. Zal morgen met 2e ochtend urine testen. Word er echt moedeloos van die onzekerheden elke keer alle komt weer naar boven van wat ik heb meegemaakt
Veel drinken kan -vooral in het begin- wel degelijk verschil maken. Het beste is om altijd te testen op hetzelfde moment. Anders is het niet te vergelijken. Ik testte altijd het beste met mijn tweede urine.
Zou het ja? Vanmorgen om 06:00 uur geplast toen niet getest net om 08:15 uur weer geplast toen wel getest hiervoor niks gedronken.. je ziet wel enorm verschil ja pff maar is het nog niet te licht? Die laatsts heb ik even donker gemaakt. De 3e foto van boven naar beneden is van gisteravond Pfff
Ik vrees ook het ergste. Wat een mindfuck he? Ben je zo lang bezig voor je eerste, inclusief mm, verwacht je niet zelf zwanger te worden zonder hulp, gebeurt het toch, en dan dit..
Ja ik heb liever geen positieve testen en dan dit.. heb dit nooit meegemaakt in een natuurlijke cyclus... en bah die kruidvat testen zijn echt rott Ik weet echt niet wat ik moet doen
Oh wat vervelend! Sowieso is het altijd goed om op dezelfde tijdstip te testen, de een is een ochtendtester, de ander middag en de ander weer avonds. Kan dus in het begin echt een vertekend beeld geven. Maar voor nu ziet het er inderdaad niet goed uit.
Klopt ik heb op verschillende tijden getest en vooral die van gisteravond was echt een tuurstreep en vanmorgen dan weer duidelijk wel een streep Ja denk het ook helaas, heeft een predictor nog zin om in de middag te testen? of action testen?
Je kan het altijd proberen, vooral omdat je op verschillende tijden hebt getest. De action vind ik persoonlijk niet fijn voor oploop, maar Predictor wel!
Ik zou helemaal geen andere testen gaan gebruiken. Die gaan niet meer duidelijkheid geven, alleen een ander soort streep. Voor nu zou ik bij k2v5 blijven op 1 tijdstip en me helaas voorbereiden op afloop en bloedverlies..
Hmm vandaag komen die andere testen binnen van sensitest en de CB..zal de CB wel doen dan als die 1-2 aangeeft dan zal het zeker niet goed zijn..
Waarom zal het dan niet goed zijn als de CB 1-2 aangeeft? Heb je topic gelezen maar je zit toch pas rond NOD en dan is 1-2 toch prima? Verder met de andere dames eens, testen op 1 tijdstip en die testen met elkaar vergelijken. Heeft geen zin om ochtend testen met middag testen of avond testen met middag testen te vergelijken.
Heey Kramertje! Ik heb geen idee, omdat ik dacht dat die na NOD 2-3 moet aangeven? Bij me goede zwangerschap gaf die dat wel namelijk...toen had ik op 25-06-2021 eipijn en smiley op CB en op 08-07-2021 licht positief getest en CB digitaal gaf 2-3 aan.. Ik ben na de bevalling (maart 2022) in juni weer ongesteld geworden en sindsdien hele wisselende cyclusssen, 36, 32, 30, 37, 34, gemiddelde 34 dus.. Mijn eerste dag van laatste menstruatie is 01-12-2022 en op 17-12-2022 dus die eipijn gevoeld.. en altijd als ik die eipijn voel word ik na 2 weken of 2 weken en 1 dag ongesteld.. Hmm okai ik dacht dat na NOD niet meer uit maakte wanneer je zou moeten testen...
Ja ik weet dus helemaal niet op hoeveel DPO ik uit kom.. me eerste tuurstreep was afgelopen vrijdag..