Opgedroogd en donkerder gemaakt Zegt nog niks i know.. maar een ding weet ik wel om nooit meer in de avond te gaan testen pff
Opgedroogd dus zegmaar van boven: Zondag avond rond 18:00 Maandag avond rond 22:20 En onderste van vanmorgen
Omdat je op verschillende tijden hebt getest zegt het nog niet heel veel. En ik zou het rijtje trouwens vanaf vrijdag erbij doen.
Stel dat je vrijdag 9 dpo was en vandaag 13, dan was het gisteren gewoon een rotte test en zou vandaag voor 13dpo prima kunnen zijn.
Hmm vandaag 14 bedoel je denk ik? ja die van gisteravond tel ik al niet, elke keer dat ik getest heb was me urine ook heel lichttt dit is de eerste keer dat ik met tweede urine getest heb en urine was ook donkerder..ik zal die van gisteren er ook bij doen. Vrijdag middag Zaterdag ochtend eerste urine Zondag avond Maandag avond Dinsdag avond Woensdag ochtend tweede urine Ze drogen heel lelijk op deze testen echt verschrikkelijk.. maja heel vaag dit... Op een site lees ik dit: is natuurlijk een schatting i know.. Vandaag ben je 4 weken zwanger. Je zit op 10% van je zwangerschap. Je hebt al 28 dagen gehad en je hebt nog ongeveer 252 dagen te gaan. Je zit nu in de 4e week van je zwangerschap. Je uitgerekende datum is woensdag 13 september 2023. Rond deze datum ga je bevallen. Je laatste menstruatie begon op donderdag 1 december 2022. De conceptiedatum (de bevruchting) is woensdag 21 december 2022. De innesteling is rond vrijdag 30 december 2022. De precieze datum kan je voelen door wat menstruatie-achtige krampen en een beetje bloedverlies; innestelingsbloeding.
Ja, het blijft niet heel hard opgelopen, maar durf het ook weer niet helemaal kansloos te noemen. Als je wilt vergelijken zou ik morgen weer met 2e urine testen.
Nou ja het is geen harde eis natuurlijk. Ik testte op 14dpo een 1-2 op de clearblue, maar er zijn ook dames die dan al een 2-3 hebben. Ligt er ook helemaal aan wanneer de innesteling geweest is en hoe snel de verdubbeling hcg is. Eipijn op 17 december lijkt mij de laatste groeispurt. Kan in de dagen erna gesprongen zijn maar precies weet je het niet. Zou stoppen met op diversen tijdstippen testen en gewoon 1 meetmoment aanhouden. Dan heb je het beste resultaat en zicht op oploop. Heb je de CB nog gedaan?
Hmm ja je hebt gelijk.. Nee nog niet ben op het werk nog. Kan die dan ook bijv. op woensdag 21-12 gesprongen zijn? Dan zou ik vandaag 14 DPO kunnen zijn.. Afgelopen Zaterdag avond heb ik dus wel krampen gehad en 2 druppeltjes bloed gezien. Ik dacht toen innesteling.. Maar iemand zei dat dat niet kan aangezien ik al licht getest had ofzo.. Heeft het zin om de CB vanavond te doen? Heb vanaf 15:00 uur niks meer gedronken.. of toch morgen 2e urine?
Ik heb de laatste tijd best veel Kruidvattesten gezien die zo licht waren als die van voor je vermoedelijke innesteling, die bleken vals positief te zijn. Na de vermoedelijke innesteling heb je een oploop, ik zie het nog niet heel negatief in. Ik zou morgenochtend een CB doen.
Ik wil niet negatief doen naar de andere dames, maar positief is positief. Laat de natuur haar gang gaan, je bent zwanger wat er hierna ook gaat gebeuren. Als ik bij mijn eerste van dit soort posts zou uitgaan, had ik een rotte eerste tijd achter de rug. Ik teste pas na nod heel licht, daarna heb ik ook geen seconde nagedacht om nog een keer te testen.. waarom? Om jezelf alvast te voorbereiden op wat niemand met 100% zekerheid kan zeggen?
Hé lieve vrouw, Voel je niet dat je jezelf nu een beetje gek maakt? Wat ik trouwens super goed begrijp hoor, ik heb mij ook vaak zo gevoeld haha. Maar juist daarom zou ik je echt willen adviseren: probeer het even los te laten. Je mag er vanuit gaan dat je nu zwanger bent. Jouw lichaam maakt HCG aan, en dat gebeurt alleen tijdens zwangerschap. Hoe deze zwangerschap zich zal gaan ontwikkelen is niet te voorspellen (bij niemand!).. Dus of je nu vandaag, morgen, overmorgen, steeds weer positief test, zegt nog niets over het verloop van volgende week of volgende maand. Begrijp je wat ik bedoel? Volgens mij zou het je echt rust geven om het er even bij te laten en dan zondag of maandag weer te testen.. en voor de rest ruimte te geven aan jouw gevoel. Want het lijkt me ook niet niets, überhaupt onverwachts zwanger zijn is al best heftig, maar al helemaal als de verbinding met jouw partner even ontbreekt. Wat je daarin voelt mag er zijn, mag de ruimte krijgen. En dat krijgt het niet als je je volledig focust op het dagelijks testen. Liefs
Het is makkelijk gezegd dan gedaan.. Maarja ik geloof het ook niet meer Ik wacht de bloeding af hopelijk lost het snel op..
@Sara190 Zoals hier boven ook vermeld word, je lichaam maakt alleen HCG aan als je zwanger bent. Voor nu ben je zwanger, gefeliciteerd! ik snap je onzekerheid, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Niemand weet hoe je zwangerschap op dit moment verloopt, ook al geloof je er in of niet. De natuur gaat zijn gang. Ik hoop voor jou op een goede afloop liefs