Over Tijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DvS, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hallo,

Ik heb een vraag. Ik ben nieuw hier. Ik zal me snel fatsoenlijk voorstellen maar ik zit met een brandende vraag:

Eind april ben ik gestopt met de pil. Vanaf die tijd ben ik zeer regelmatig ongesteld geweest. Telkens om de 4 weken, net zoals ik aan de pil was. Keurig netjes op tijd, zelfs soms op de klok gelijk! Nu had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ik ben het nu nog niet. Maandag (gister) heb ik een test gedaan: Negatief!
    Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Ik heb nog 1 test in de la liggen maar durf het niet. Natuurlijk om de teleurstelling...
    Ik heb last van benauwdheid, heb het vaak zeer warm, soms lijkt het of mijn hart overslaat en moet ik diep inademen (ongeveerd 1x per dag meestal in de middag), lichte duizeligheid en zwakke misselijkheid/buikpijn (beetje grieperig gevoel). Vanaf vanmiddag heb ik ook lichte kramp maar ben nog steeds niet ongesteld.

Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wie kan mij helpen? Of tips geven?

Misschien zit het ook wel tussen m'n oren omdat ik te graag wil en er te veel mee bezig ben en zou daarom misschien de ongesteldheid uitblijven..?

Ik hoor het graag van jullie! Alvast bedankt! 8-[

2. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hallo

ik ben ook sinds april gestopt met de pil en heb ook deze maand iets geks heb aleen vanaf zondag avond laat buine afscheiding en herken je dingetjes die heb ik ook
    als ik jou was zou ik even wachten over 3 dagen zou ik weer testen
    weet dat het heel moeilijk is want dat heb ik ook hoor haha haat wachten hahaha maar hoop ook voor jou dat je zwanger bent

succes

gr cynthia

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    sorry...durf je geen antwoord te geven...ben zelf in afwachting van m'n nod en heb al jouw dingen ook, maar ik heb mezelf 'wijsgemaakt' dat het gewoon de zenuwen zijn... (vooral dat hart overslaat ken ik)

Probeer over een paar daagjes nog een test...als je zwanger bent zou het hcg dan al weer wat verder zijn opgebouwd...

4. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik wou inderdaad vrijdagochtend gaan testen. Had het nu 's middags gedaan en 's ochtends zou het inderdaad net iets beter zijn.

Je kan toch vanaf dag 1 al testen?

Ik heb geen last van afscheiding enz.

5. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik zou nog een paar dagen proberen te wachten en dan weer een test doen.
    Te snel een 2e test heeft meestal toch geen nut.
    Probeer het nog een paar dagen uit te stellen en doe dan nog een test.
    Veel succes en hopen dat je zwanger ben.
    Zal voor je duimen.

6. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik las dit trouwens ergens anders:

Dus zou betekenen dat je na 3 weken pas een test kunt doen...

Je leest overal wat anders, soms zo verwarrend!

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Als jij afgelopen vrijdag ongesteld had moeten worden, kun je la testen. Namelijk op de dag dat je ongesteldheid uitblijft. Dat van die drie weken is eigenlijk een week voordat je ongesteld wordt omdat je dan drie weken rekent vanaf je laatste menstruatie.
    Ik hoop dat je toch positief test maar wacht twee dagen en test dan opnieuw.

8. Priscill

Priscill Actief lid

7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hallo,

Houd er rekening mee dat sommige vrouwen pas een aantal dagen na NOD positief testen. Elk lichaam is anders!

Ik wil je niet blij maken met niks maar het kan,een enkeling test pas na een week positief. Wacht nog een paar dagen en zorg dat je urine geconcentreerd is (1e ochtend).

Liefs
    Priscilla

9. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dus het beste zou zijn aankomende vrijdagochtend (1 week over tijd) bij eerste plasbeurt? :) Zo noem ik het maar even... :oops:

10. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik had zelf 3 dagen na NOD test gedaan, negatief..Op dag 5 nog een keer een test en POSITIEF!

Het is dus mogelijk maar bij iedereen anders. Ik zou als ik jou was dus over een paar dagen nog een keer testen.
    Succes!

11. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zou idd ook nog een paar dagen wachten, wellicht tot het weekend. Maar ja wel moeilijk he dat wachten! Succes

12. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Nou, ik heb vanmorgen meteen een test gedaan, maar weer negatief! :( Ik word hier zo ziek van, ik snap er niks van.
    Ik ben helemaal niet lekker en meen dat ik kenmerken heb en dan toch die negatieve uitslagen! :(

Ik heb een afspraak zo bij de HA om 11.10 uur. :rolleyes:

13. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Hoi DVS,
    Ik had precies hetzelfde als jij. Ik was twee keer heel regelmatig (na ongeveer 30 dagen) ongesteld en daarna begon mijn cyclus te klieren. Eerst een cyclus van 50 dagen, nu zit ik op dag 83 en nog steeds niks.
    Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar het kan ook gewoon aan je hormonen liggen.

14. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik zou er ook helemaal gek van worden!
    Ik zal voor je duimen DvS.

Ik was eerst ook opeens 7 dagen overtijd, zomaar. Ik heb ook verschillende testen gedaan en steeds negatief. Maar ik had geen symptonen......

15. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik word er dus ook schijtziek van. Dokter weet het ook niet. Enige wat je kan doen is afwachten en eventueel blijven testen. Nu woensdag weer...

Deel Deze Pagina