Onze zoon ligt nu nog in de kinderwagenbak, maar is hier bijna uitgegroeid (hij is 4 1/2 maand en al 69,2 cm) Als we Het zitgedeelte willen gaan gebruiken hebben we voor de winter een lekkere warme voetenzak nodig. Ik ben alleen wel op zoek naar een lange voetenzak zodat onze.zoon er volgend jaar ook nog in past. We hebben een maxi cosi mura, maar ik hoorde dat deze zakken niet heel lang zijn. Heeft iemand een idee welke voetenzak lekker warm is en waar onze zoon volgend jaar ook nog in past?
ik dacht dat mijn zoontje groot was Mij heeft iem. de hema of v&d geadviseerd, dus daar gaan wij eens kijken en als ze ze daar niet hebben denk ik dat de prenatal ze wel heeft. Succes
De Lodger Bunker! Lodger Daar kunnen ze tot 3 of 4 jaar in. Ik heb hem besteld bij Prenatal, die hebben t/m zaterdag nog 20% korting op alle Lodger producten, ook op de kleuren uit de nieuwe collectie.
Ik heb ook de Mura en wij hebben een zak van prenatal, zo'n een van het eigen merk. Passen ook alle gordeltjes door en ik vind hem vrij lang.
Is de bunker helemaal van stof? Is dat niet onhandig als het bijvoorbeeld heel licht regent of mistig is? Niet dat de zak dan helemaal nat is.
de mclaren voeten zak. Mijn meisje was 70 cm met 4 mnd en past nu met haar 11 mnd oud en dik 82,5 cm ook nog een poos.
Juist wel de voetenzak van de mura! Aan de onderkant van beide pijpen zit een rits die je open kan ritsen als je kindje te groot wordt zodat de schoenen er buiten 'hangen'. Ook ideaal voor kleinere kindjes als de schoenen vies zijn.