Kruidvat zwtst 10 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flowerlover, 15 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Je kunt natuurlijk gewoon elke dag testen, net wat je zelf fijn vindt! Je kan ook kiezen voor de testen vd action, bij mij was die op dezelfde dag als kruidvat positief (wel iets lichter maar een streep = een streep :D). Is wel een stuk voordeliger voor veel-testers :)

2. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Als je eens wist hoeveel euro ik heb uitgegeven aan die CB zw testen.. Ben allang blij met 2 voor 5 euro 😁

3. Petra13

Petra13 Niet meer actief

Probeer wat geduld te hebben. Bij mijn zwangerschap was de test vrij snel positief, mijn eisprong was dan ook vier dagen eerder dan ik dacht! Toch was ook mijn eerste test heel wazig. Probeer het gewoon over een aantal dagen nog eens, en geef de moed niet op :).

4. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    #24 Flowerlover, 16 jan 2016
    Laatst bewerkt: 16 jan 2016
    Ik stond vannochtend op om naar de wc te gaan en ik slaap zonder bh. Lopen was gewoon pijnlijk, zo gevoelig zijn mijn borsten.. Nu tijdens het zitten voelen ze gespannen aan. Dit is de eerste keer dat ik mijn borsten zo voel. En dan alsnog een witte Kruidvat zw tst :(

5. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Kijk maar bij de topic zw ovu testen

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    foutje

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    11 dpo pas positief getest! :) en op nod had ik toen een knaller! Helaas misgegaan..

Deel Deze Pagina