Deze week leuke baby-aanbiedingen bij Kruidvat. Kijk bijv op pagina 9 van de folder -> Kruidvat - Folder - De folder online bekijken
thanks! zag bij kruidvat de folder liggen dacht dat het een oude was dus niet ingekeken. ga morgen even naar de rompers kijken!
heb een slaapzak gehaald.. wou ook die badsteun maar is tot 6 maand en zag er ook wat smalletjes uit dus vrees dat die van mij daar toch niet in past..
Vraagje: zag ook de 5 halen 4 betalen van de olvarit-potjes. Is dit een goede actie of zijn er nog betere. Met andere woorden kan ik beter nu wat potjes inslaan of gewoon even wachten (mijn dochter is pas net begonnen met bijvoeding, dus heb nog geen idee van de olvarit aanbiedingen).
Tja het is zo ie zo moeilijk dat te bepaalen wat het kan ook wezen dat je dochter olvarit niet wil. en je daar door met de potjes blijft zitten. zou dus nooit voor da tje weet wat ze lekker vindt ergens veel van kopen
Ik heb het pyjamatje gekocht. Die zitten altijd erg goed bij Danny omdat hij erg smalletjes is en deze jamatjes ook smal zijn.