Nou kreeg ik vorige week een folder van Kruitvat met leuke babyspullen, wil ik ze kopen, wat denk je? Geen een winkel (ben er in 4 geweest) heeft de babyspullen geleverd gekregen (ze hebben ze dus nooit gehad). Bij deze: Kruidvat, als je spullen niet kunt leveren, ZET ZE DAN NIET IN JE KRANTJE
Bij ons hadden ze het wel maar niet alles. Ik ging kijken voor die verzorgingstassen en ben er bij 2 geweest en bij alle 2 hadden ze hem niet.
Ik heb de aankleedkussen hoezen gekocht. Erg leuke trouwens! Er was trouwens maar weinig van wat er in t krantje stond
Bij ons was dinsdags ook niet alles geleverd, maar donderdags, bij de volgende levering, was alles er wel.
Bij ons was het ook niet geleverd maar dat was omdat de pallets (schrijf je dat zo?) gejat waren/ Gewoon overgeladen zeg maar... Nu is het er wel en heb ik wel wat gehaald.
helemaal mee eens!ben ook 4 winkels afgewwets voor luiertas....NERGENS geleverd......jah bij een wel,maar dat was een(lelijk) model dat niet eens in het krantje stond!
ik snap de frustratie maar helaas kunnen de kruidvat winkels er niks aan doen het ligt aan kriudvat hoofdkantoor zij maken de folder en moeten zorgen voor de uitlevering jammer dat het personeel de dupen moet zijn en de klant natuurlijk
Nou als je soms sommige klanten tekeer hoort gaan zijn de medewerkers ook wel eens flink de dupe. Soms vind ik het echt niet normaal....