mmm geen idee, hier hebben ze t nog wel. Ik heb ook veel van bambino, kinderstoel, campingbedje, sokjes, doekjes enz. Zou jammer zijn zeg!
Volgens mij heb ik vorig jaar ook gehoord dat Bambino zou stoppen maar toen is er ook weer een collectie gekomen. Toen ik vroeg of ze nog sokjes van Bambino hadden, zei ze dat die wel weer komen...
zal dan wel in elke vestiging verschillend zijn! vind het ontzettend jammer dat ze dat hier niet meer hebben...
Wat ik heb begrepen is dat ze de Bambino spulletjes alleen nog in de grote filialen hebben. Hier is dat idd zo.
@ ella27: heb je de funny bunny lijn van de trekpleister wel eens geprobeerd? die vind ik qua pasvorm wel redelijk hetzelfde als de bambino.
@ella27 bij de kriodvat in roden hebben ze de bambino lijn in het assortiment. ben er net geweest. hangen ook sokjes, rompers en pyjama's
ja??? dan moet ik maar es naar een grotere vestiging... weet jij ook of ze dat dan ook in de stad groningen hebben? Roden kom ik eigenlijk nooit... trekpleister hebben wij hier niet (meer) jammer!! maar ga daar ook dan maar eens even heen! he maarre hoe gaat het met jullie? alles goed met de kleine?
zal volgende week ff in de stad kijken (maar ik denk het wel hoor). Moet nieuwe kleren roden is wel leuk trouwens. ff middagje vrijbuiter en dan nog ff het centrum in (lees: bertus en picobello voor leuke kleertjes.) maar verder alles goed hier, beginnen onze draai te vinden met de kleine meid. En merk eindelijk dat de hormonsters mijn lichaam uitgaan. Heerlijk om me weer ''normaal' te voelen... Bij jullie ook alles goed met de kleine man?
super winnie dat het zo goed gaat! heerlijk om je eigen ritme weer wat te hebben he! hoe heet jullie kleine? fijn als je even wilt kijken in de stad!! enne shopze!!!
@ ella: ben niet naar de stad geweest, dochtertje was ziek. oorontsteking. moest binnen blijven. Maar goed nieuws: volgende week bij de kruidvat: bambino spullen badcape 5,99 slab 3,49 lederen sloffen 9,99 slaapzak 9,99 sokjes 2,79 rompers 5,99 pyjama 3,99 staat in de nieuwe folder! vanaf dinsdag.