Hallo dames, Ik heb nooit mijn cyclus bijgehouden, dus geen idee of ie kort of lang is. Sinds kort hou ik 'm wél bij want we willen graag een eerste ukkie! Cyclus 1: 28 dagen , 4 of 5 dagen ongi, eisprong op dag 10! (opgewekt libido, slijm, en hoge temp vanaf dag 10, geklust op avond dag 11 maar eitje niet meer geldig) Cyclus 2: zitten we nu in, begon met 5 dagen ongi, druk ovutesten sinds dag 8 (3 x per dag) maar nu is het dag 13 maar nog steeds geen streepje te bespeuren! Zelfs niet een licht flauw streepje! Dus het ziet er niet naar uit dat er op dag 14 een eitje komt We klussen ons suf inmiddels maar we weten het nou effie niet meer! Wie weet kàn ik helemaal geen eitje leggen Misschien heb ik helemaal geen LH in me bloed? Kan dat? Wat is er aan de hand met me??
Het kan zijn dat je een langere cyclus hebt. Ben je sinds kort gestopt met de pil? Ik had na de pil stop 3 normale cyclussen en toen opeens een van 42 en daarna een van 40. Het kan dus zijn dat je ei deze keer wat later komt!
Hoi Sakura, bedankt voor je reactie! Ik ben 2 jaar geleden -toen ik mijn vriend leerde kennen- begonnen én meteen weer gestopt met de pil... Ik had er te veel bijwerkingen van.... Zou het kunnen dat mijn eitje de ene keer gewoon op dag 10 springt en de andere keer op dag 16 of zo? Bestaat dat, zo'n onregelmatige cyclus? Of bestaat het om geen lh te kunnen aanmaken? En dus gewoon geen eitje te hebben?
Dank je, Anzza, voor de hoopgevende woorden! Ik blijf druk door testen... Hopelijk springt het eitje snel.. Mijn temp wijst er gelukkig ook op dat het eitje er nog niet is, ik meet elke dag op de middag: 36.7 (Na mijn vorige eisprong was het 36.9 !) Dus geduldig wachten op dat verrekte streepje op de ovutest...
komt vast goed meid! Ik heb een maand getest, niet eens een positieve test gehad, en nu toch al weer 17 weekjes ver! Oh, je kunt natuurlijk ook in de gaten houden of je rekbaar slijm hebt, wat ook betekend dat je ei er aan komt!
Gefeliciteerd met het wondertje in je buik , Anzza! Super! Je hebt gelijk, het 'eiwit' telt ook mee.. Vandaag ietsje meer 'eiwit' dan gisteren, maar rekbaar, nou eigenlijk nog niet.. Ik moet me maar niet suf piekeren.. Het komt er vast wel aan! Maar ik ben ZO ongeduldig!!!!!