Hoi allemaal, deze maand thuis aan de gang met ovulatietesten. Nou dacht ik donderdag 27 maart (dag20) een positieve ovulatie test te hebben, dit klopte ook met mijn lichaam signalen. Voor de zekerheid toch even doorgetest en zie hier het resultaat. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, wat denken jullie?
Ik denk eigenlijk dat je je eisprong wel gehad hebt omdat die daarna weer afnam... misschien reageert je ovulatietest wel al vroeg op een zwangerschap! ben benieuwd!
Ik zit zelf ook in een rare situatie.. Ik heb gisteren een ovulatietest gedaan en die was bijna positief.. meestal dag erna een knaller maar nu was ie weer minder duidelijk als gisteren.. weet niet wat ik hiermee moet
Die van vandaag knalt het meest, dus ik zou zeggen, lekker klussen. Het kan natuurlijk dat je eisprong al geweest is, maar dat kan je enkel zien door ook je temperatuur op te volgen.
Temperaturen doe ik niet, dus we wachten maar af.... zit niks anders op bedankt voor de reacties dames!
Moest even zoeken in mijn internetgeschiedenis ben zelf ook pas met ovulatietesten ben begonnen en bij wat info opzoeken wist ik dat ik iets hierover had gelezen, blijkbaar op de website van Sensitest http://www.sensitest.nl/foto/producten/g_sensitest-ovulatie-berekenen-2e-piek.jpg Je hebt dus maar één werkelijke piek maar het kan voorkomen dat je vlak na je piek nogmaals een positieve ovulatietest hebt, het zou dus bovenstaande kunnen zijn geweest
oeps, hier de link met tekst die erbij hoort Kan ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? | Sensitest
Gyn gaf aan na de eerste positieve test niet door te testen omdat sommige vrouwen tot nod positief testen . Ik vind je test van de 27 geen twijfelgeval maar best duidelijk, denk dat je ei de 28e of 29e is gekomen. Je kunt het natuurlijk altijd nog gezellig maken vanavond, dat kan natuurlijk geen kwaad!
Dankjewel meiden! Tot nu toe nog steeds donkere testen. Volgende week weer terug naar het ziekenhuis, ben benieuwd.