hey wat leuk! donderdag horen we of een jochie of een meid krijgen dus hoop dat ze dan nog wat hebben liggen
net geweest maar waren nog alles in het ruimen. (klein filiaal) ga straks (rond 2 uur denk ik) naar een groter filiaal en hopelijk hebben ze alles liggen....
Jhaaa ben net terug van kruidvat met DE wikkeldeken!!! Eindelijk ben ik een keer op tijd Maar moet wel zeggen dat er al veel weg waren of gewoon niet veel geleverd...
Ik ga straks ook eventjes kijken (hier ligt het ook vaak op maandag al in de winkel). Heb eigenlijk niet perse iets nodig maar wordt altijd wel heel hebberig van dit soort aanbiedingen
verdorie!! naar 2 kruidvatten geweest ligt beide nog niks in de winkel omdat het vanaf morgen pas in gaat zeggen ze..... heb alleen een mooi creme ledikant deken kunnen meenemen de rest morgen maar voor kijken
Net heb ik de wikkeldeken, hoes voor de maxi cosi, hydrofiel luiers en sokjes gekocht. Hier lag al alles in de winkel.
ik ga maar weer luiers in slaan haha de andere spulletjes heb ik niet nodig maar toch bedankt voor de tip
Hier lag alles al. Heb DE wikkeldeken niet meegenomen.. wil toch een iets apartere kleur en ik heb ook 3 badcapes, is toch hetzelfde idee Heb alleen sokjes en de maxi cosi hoes meegenomen, de rest vond ik niet zo bijzonder. een tip; Er zijn 2 maten van de hoezen voor de autostoel. Hier bij ons zetten ze allebei de maten gewoon door elkaar heen. Dus misschien even goed opletten dat je de goede maat hebt?!
Vind het eigenlijk niet normaal dat als er in folder staat vanaf dinsdag dat ze dan op maandag al gaan verkopen...vind je het gek dat je dan meestal mis grijpt pfff hier vorige week ook de positieshirts niet geleverd
Eerlijk is het niet nee.... maar het is ook onmogelijk om het dinsdagochtend pas allemaal in de winkel te gooien. Zaterdag vind ik erger dat het dan al voor die prijs verkocht wordt... Heb intussen wel mijn ledikantdeken rose en maxicosihoes grijs gescoord. De rest had ik niets aan.. Morgen nog terug voor de luiers, die waren me nu te zwaar (auto stond te ver weg)
nou ik ben zonet geweest en er waren echt heel veel medewerkers die bezig waren met alles in de schappen te zetten, al het babyspul zat nog in dozen, nou toen heb ik de mewederker fftjes lief gevraagd of ze misschien die doos wou open doen , en dat heeft ze gedaan maar , ze zei wel dat dat eigenlijk niet de bedoeling is, anders komt iedereen bij me zei ze haha . Nou heb ik dus de blauwe en grijs met rode streepje gekocht, ik had al een roze dus ik ga na vrijdag zien wat ik niet nodig heb gaat weer terug
Hier zaten de schappen al goed vol dus lekker sokken ingeslagen haha Hier is op maandag altijd alles al voor de folderprijzen te krijgen behalve als er treinkaartjes of iets dergelijks in staan... Die gaan altijd pas vanaf dinsdag!
In Amstelveen lag ook alles al in de schappen, maar ik vond het niet zo leuk. Wilde die wikkeldeken halen, maar vond hem er al zo verwassen uitzien. Jammer. Vergeet helemaal naar de maxicosihoes te kijken. We hebben de maxi cosi pebble grain blonde, licht kleurtje dus, dus een hoes leek me wel handig.
gebeurt hier bij de kruidvat ook vaak. Dat als het op dinsdag ingaat het maandag er al ligt. En dan kom je op dinsdagochtend en dan is het weg... en wij krijgen op dinsdag de folders en als het tegen zit op woensdag. Dus ik moet naar kruidvat morgen, voor leuke dingetjes...nou zal me benieuwen wat er nog ligt.
Hier lag ook alles al in de winkel. Vind het wel fijn ik kan er 's ochtends niet heen dus als ik avonds na mijn werk kom is vaak alles al weg hier. Heb een blauw/grijze wikkeldeken. 2 grijze lakens en de maxicosi hoes grijs gekocht. Goede tip trouwens om te kijken welke maat de hoes is. Hier lag alles dus ook door elkaar dacht dat het allemaal 1 maat was gelukkig wel de goede mee genomen zag ik net.
Hier lag alles ook al in de schappen, dus gelijk maar even de spuugdoekjes gescoord heb ik die ook maar weer.