Ik ga toch ook eens KV luiers proberen...heb speciaal gewacht op een aanbieding. Ook maar meteen een newborn pak halen.
Trekpleister heeft geen eigen merk luiers. Deze week zijn de pampers in de aanbieding bij Trekpleister 2+1 gratis.
30 pakken haha hier liggen er bij de kv altijd max 8 in het schap pfff zo vermoeiend. Bij ons was het 2+2 gratis trouwens
hier sinds kort ook overgestapt van pampers naar kv, en kv betaalt goed. Is ook beter voor de portemonnee In het begin ook kv gehad, toen vonden we het helemaal niets. We gebruiken voor 's nachts nog wel pampers, en kv voor overdag. bedankt voor de tip trouwens, morgen meteen wat inslaan.
bij de AH zijn de huggies 1+1 gratis,betaal je nog geen4,50 per pak. Die heb ik toch ook maar ff een paar pakken gehaald.Normaal heb ik ook kv.
mamavankelly nou dan kan je je geld net zo goed gelijk in de kliko mieteren. Heb ook een keer zo een aktie gehaald van de huggies. Zijn er misschien 2 niet doorgelekt. Echt de vreselijkste luiers ooit.
Huggies vind ik ook niet goed! Ik ga morgen naar het kruidvat (die bevallen mij ook prima, kwamen ook het beste uit een test laatst).
zijn die van kruidvat net zoiets als pampers? want ik had huggies en hij was helemaal bezweet zegmaar waar die luier zit, lijkt me niet echt lekker..dus heb nu maar weer pampers gehaald.
Ojee,denk ik ook weer eens een voordelige koop gedaan te hebben.Ik heb ze nog niet gebruikt want ik had een maat groter gepakt omdat ik nu nog genoeg heb. Dan gebruik ik ze in ieder geval maar overdag.
Ik gebruik altijd Huggies. Ik vind ze net zo goed als de KV luiers. Weet iemand hoe duur de c1000 luiers normaal zijn.
sheann nou dan ben ik zeker gek... echt ik vond die luiers echt vreselijk. Ik kon zeker elke dag wel 2 keer nieuwe kleding aan doen.
huggies zijn hier ook drama. bij mijn dochter hadden we altijd pampers of huggies. vooral met de aanbiedingen 5 euro per pak of 2e gratis sloeg ik in alsof ik een vrachtwagen bij me had . bij mijn zoontje helaas zeikt alles er zo doorheen. moet minimaal elke 1,5 uur verschonen en dan is het in verhouding nog erg duur. nu had ik dus ah luiers al een tijdje (voordeelpak meen 66 luiers maat 5 voor 12,50) en die zijn super. nu zit me zoontje sind skort op een andere creche en daar gebruiken ze kruidvat. het viel me op hoe goed ze zitten bij hem en hoe droog hij blijft dus heb me nieuwe favo luier. nu met de aanbieding 6 pakken gehaald en hoop dat hij daarna onderhand is zinderlijk gaat worden en minimaal luierbroekjes gaat gebruiken . pampersw blijft mijn favo luier maar de prijs is niet in verhouding. 11,50 voor z'n 30 luiers vind ik echt belagelijk
In het begin bij mijn oudste ook Pampers gehad (voornamelijk aanbiedingen toen gehaald), later ook overgestapt op de Kruidvatluiers. vind ze nagenoeg het zelfde, alleen mijn portemonnee vindt KV Luiers fijner en pampers vind ik stinken als ze nat zijn. Heb voor mijn kleintje alvast 3 pakken newborn gehaald, en 3 pakken maatje 2 Je kan ze maar vast in huis hebben als er over een tijdje weer een leuke aanbieding van KV luiers is, ga ik weer halen
In bakel!! moest wel effe zeuren aan de kassa hoor haha ik kwam op ma laat in de middag. De kassa gaf 2+1 gratis maar ik zei dat er toch echt 2+2 stond. Heel verhaal over dat ze de kaartjes ma al plaatsen bla bla maar ja ik met me hormonen heb het toch gewonnen haha. Tja als er een kaartje voor hang moet je het ook voor die prijs geven.