Ik denk dat ik weer door de pil heen zwanger ben (tenminste als de kruidvat testjes 2v5 betrouwbaar zijn) vanaf wanneer test je licht positief? Was vorige week gestopt met de pil om eerst te ontpillen. Weet iemand dit?
Ik zie wel een duidelijke streep, maar je foto's roepen twee vragen op. Waarom heb je hem opengemaakt? En is de streep roze?
De Kruidvat testen reageren ook goed op je eisprong. Als het een zwangerschap is, zullen het testen de komende dagen flink duidelijker moeten worden. Lopen ze af, dan is het je eisprong geweest.
Ik vind hem wel heel duidelijk .. spannend hoor! Ik zou morgen / overmorgen nog s testen om te kijken of de testen oplopen
Huh maar je was 4 maart toch al gestopt met de pil? In dat geval zou het ook heel goed van een zwangerschap kunnen zijn.
Had ik ook geschreven dat ik vorige week was gestopt met de pil. Heb nogal last van "zwangerschapsverschijnselen" dacht in eerste instantie dat het aan de pil lag dus het moeten ontpillen RoGiJuli, maar wilde vanwege juist dat het 2x eerder door de pil heen is gegaan (en was ermee naar de huisarts geweest maar die zei je hebt al de zwaarste pil en liet mij zo) toch even testen. Ben voor de duidelijkheid vorige week gestopt met de pil om toch nog te proberen zwanger te raken.
Ja klopt RogiJuly maar door omstandigheden daarna toch weer tijdelijk even moet slikken. Nu dus echt sinds vorige week ervan af.
Ja Lydia, best wel goed te zien eigenlijk... vind het ook spannend wat het is. Heb zo een beetje gelezen dat je om de 2-3 dagen meer hcg zou moeten aanmaken als je echt zwanger zou zijn. Nog een paar dagen wachten dus.
Dan zou het idd een reactie op lh kunnen zijn. Enige manier om dat uit te sluiten is weer met de kv te testen. Hij moet dan zijn opgelopen
Heb even gekeken op internet en: Normale hCG waarden Een prille zwangerschap verloopt normaal wanneer de hCG waarden elke twee à drie dagen verdubbelen in hoeveelheid. Bron: HCG waarden - Tabel Dus zou morgen of overmorgen beter weer kunnen testen, kijken of het oploopt?
Toch getest vanmiddag, en die is lichter dan die van gisteren. Wat kan dit betekenen, ga in ieder geval ergens volgende week nog testen. Zou het mis zijn, of zoals hier gezegd LH piek? Had ergens gelezen dat een zwangerschapstest geen LH meet. Maar goed, ze zijn lichter in ieder geval en lijkt me geen goed teken.
Ik had gisteren zo streepje en vanochtend heel licht...ik heb ze opgebeld en mevrouw zegt dat ze met 100% zekerheid kan zeggen dat het geen eisprong detecteert. Maar Lees hier genoeg andere verhalen
Hoi Sweetlove80, dus de test was gisteren ook net zo als mij en vandaag ook heel licht... vreemd he? Ik weet zelf niet meer wat ik moet denken. Ja, volgende week dinsdag ofzo nog een keer testen kijken of het streepje dan verdwenen is? En jij? Dus volgens Kruitvat? kan het niet reageren op een eisprong?
Ja dat zeiden ze...bij mij verklaarbaar want verlies net wat bloed.. dus denk menstruatie of vroege miskraam