Oh maar echt.. dit is toch hoe het altijd gaat bij jou? Je zegt dat je geen kinderwens meer hebt, dan toch weer wel en ben je er van overtuigd zwanger te zijn. Alles wat wij hier zeggen wuif je weg en je wil echt alleen horen wat je wil horen. Je reageert niet eens op reacties waarin gezegd wordt dat het misschien toch verstandig is om die afspraak bij je gyn door te laten gaan. Je gaat vol overtuiging bepaalde afspraken maken. Dan zeg je dat je te oud bent en wil genieten van je kinderen en het los gaat laten. Vervolgens kom je niet meer op het forum en dan ineens duik je weer op onder een andere naam en begint het héle verhaal weer van voor af aan. Er wordt hier echt niemand gepest.. maar serieus, hoe had je dan verwacht dat mensen reageren??
xElles...je vergeet nog een heleboel Aan de pil,toch maar niet,dan de prikpil,toch maar weer niet,dan weer de pil en dan weer niet enz enz.Een miskraam die er absoluut niet geweest is,echo's omdat ze een baby voelt trappelen...vergeten bloedtesten...zograagnog1 was niet haar enige andere naam...we hadden nog Thyrah en suzy009 en een paar waar ik zo ff niet op kan komen. TS,mijn advies blijft na al die jaren en verschillende namen en steeds hetzelfde verhaal hetzelfde...zoek professionele hulp voor je obsessie. En ik hoop dat jou grootste wens alsnog in vervulling gaat,nadat je hulp hebt gekregen.