Ben geweest bij de huisarts. Liet mijn briefje van klachten lezen die ik had opgeschreven, en liet haar de testjes zien ... ze zei telkens ik denk dat je zwanger bent! Ik zei ho ho, die testjes lopen ook niet op. Ze wilde urinetest doen, zei haar is niet voldoende mag ik een bloedtest doen? Mocht allebei. Fijn. Dus morgen bloedprikken en dezelfde dag weten we de uitslag van het bloedprikken. Ik ging al gauw over op een prik om menstruatie op te wekken, toen zei zij ho ho, ik denk dat je zwanger bent we gaan dat eerst eens uitzoeken. Dus ja, moe maar even wachten op het e.e.a. dan. Laat jullie het wel weten nog als ik uitslagen krijg.
Nou spannend zeg! Fijn dat je meteen dezelfde dag de uitslag krijgt! Ga je dan daarna nog een keer prikken voor de oploop?
Hoi Aaf, het is momenteel wel spannend ja, wat is het? Ik weet niet wat de huisarts wilt doen als de uitslag positief is. En ik nog een keer zou moeten prikken voor de oploop. Denk dat ik in dát geval naar de gyn wordt doorgestuurd. Voor nu weet ik even niet te denken. Maar heb de molen in gang gezet door naar de huisarts te gaan...
Dank je wel Adrienne1, en wat heb jij een boel meegemaakt poeh hey. Maar als ik het goed leest zwanger! Van harte gefeliciteerd! Liefs terug, x
Hey! Ja nu 32 (bijna 33 weken) zwanger het heeft ons idd niet meegezeten en nu ook geen makkelijke zwangerschap.. heb met 24 weken al in het ziekenhuis gelegen met weeen.. met 29 nog eens.. lig nu alleen maar op bed en iedere dag is er een extra.. Maar hoop bij jou op het beste! Hou je bericht in de gaten! Liefs!
Jeetje zeg wat een spannend verhaal en dan ben ik nog niet eens diegene die het mee maakt . Ik duim voor je in ieder geval
Ik belde op voor eerste uitslag voor urine. Waren ze kwijt! Nou lekker dan, ik zou terug gebeld worden als ze mijn urine hadden gevonden (had die om half tien ingeleverd en moest om 1200 uur terugbellen voor de uitslag) werd om 14.30 uur terug gebeld gevonden de urine en de test was negatief. Morgen moet ik dus bloed gaan prikken en zelfde dag uitslag. Weet niet wat ik nu kan aannemen, is me oude urine dan of toch niet? na 5 uur gevonden en getest ermee... tja...? Is 5 uur oude urine nog in orde misschien?
Dank je wel Esther. Maar de moed is me in de schoenen gezakt. De huisarts wil zo wie zo volgende week vrijdag trouwens een afspraak met mij.
Hey Adrienne1, ik heb toen ook maanden in het ziekenhuis gelegen en mijn eerste kind kwam toen met 7 maanden al was prematuur en dysmatuur en met keysersnede geboren. Weet er wel wat van ja. Sterkte en iedere dag is er 1!
Om even op je vraag van de urine in te gaan: je kunt gerust testen met urine die al een aantal uur staat. Sterker nog, Moeders voor Moeders bijvoorbeeld die vraagt altijd om de ochtendurine op te vangen, ook al komen ze pas 's avonds. Maar ook ik heb wel eens 's ochtends mijn urine opgevangen om vervolgens pas te gaan testen nadat ik de test had gekocht. Daar zat dan al snel een halve dag tussen. Dus ik denk dat de negatieve test betrouwbaar is. Wel een apart verhaal hoor. Ik ben benieuwd naar de bloeduitslag.
Sjonge jonge urine kwijt! Fijn dat ze het toch weer hebben gevonden. Succes met wachten op de bloeduitslag, hoop dat je dan echt zekerheid hebt.
Ik denk dat je echt niet zwanger bent. De test had nu toch echt heel duidelijk moeten zijn. Ook die van de huisarts die minder gevoelig is. Ik denk dat jouw lichaam flink in de war is van eerst aan de pil. Dan stoppen, toch na een paar dagen weer beginnen en daarna toch maar weer stoppen. Sommige homoonhuishoudings kunnen daar heftig op reageren door een cyclus flink chaotisch te laten zijn. Daarbij kan je ook een griepje hebben natuurlijk Als de bloedtest negatief is, zou ik toch nog even een week of 2 aankijken. Grote kans dat je lichaam vanzelf weer een cyclus op de rit zet. Succes met alles.
Ik moet zeggen dat ik zo ziek was van het ontpillen.. Toen ik ermee stopte werd ik misselijk en ging ik braken gevoelige borsten.. ik was totaal niet goed in me vel. Huisarts vertelde me na negatieve zwangerschapstest dat het komt dat ik gelijk in een keer ben gestopt met de pil en dat ik er toch heftig op reageerde. Buiten dat hoop ik zeer dat je gewoon zwanger bent. Super spannend en we duimen ervoor!
Goedemorgen meiden/dames! Heb bloed geprikt rond half 9. Dank jullie wel voor alle reacties. Het gaat met mij beter, wel eens een steekje hier en daar maar voel me waarachtig goed eigenlijk! Ben nu toch een testje aan het doen, kijken of ie wit is, ik geloof niet meer in zwanger zijn omdat ie niet opliep. Heb geen kv testjes maar van Action en Big Bazar, die winkels stonden bij elkaar en kon geen kv vinden in die grote stad waar ik was. Ondertussen gedaan ook die gevoelige van Action maar er staat maar een schim op. Dus negatief. Tuurlijk wacht ik vanmiddag die bloedtest af maar het zal wel niet. Vrijdag maar weer (volgende week) naar de huisarts.
RoGiJuli en Queenbaby, daar zit wat in! Ik denk het zelf ook ja. Maar even rustig afwachten allemaal.
Betty ja super spannend, Laat ons weten als je uitslag binnen hebt. Hoelang ben je nu overtijd? Of weet je dat niet?