Tjonge jonge, 3x gebeld voor de uitslag laatste keer moest ik om 16.45 uur bellen nee nog niet binnen zegt de ha assistente moet dinsdag maar na 10.30 uur bellen voor de uitslag...
MI2017, ja dat zou fijn zijn. Ondertussen had ik gisteren nog een testje gedaan van de action. Die had ik nog niet gedaan. Heb alsnog foto van gemaakt is wel gedroogd. Lijkt op grijs op de foto maar in het echt paarsig net als de linker streep van de controle streep. Afwachten maar op dinsdag als ik de uitslag te horen krijg.
Het is wel een streepje is ie in het echt roze?? Het is wel een van het kastje naar de muur geslinger pffff ik zou er niet vrolijk van worden.. Knap dat je zo rustig blijft
Ja, in het echt is ie roze. Ja moeilijk vind ik het wel, en echt vrolijk ben ik niet maarja wat kan ik doen? Helemaal niets dus gewoon maar rustig blijven en dinsdag afwachten. Na 10.30 uur zei ze dat ik moest terug bellen voor de uitslag.
Ik ze zwanger hoor! Ze lopen op vind ik, geen knallers. Maar oplopen doen ze. Ik zou wel met 1 merk test blijven testen zo kun je het goed vergelijken. Action heeft meer HCG nodig dan kv2. Spannend weekend zo! Ik duim voor jullie!
Nou das een goed teken meis ik hoop echt dat je een goede uitslag krijgt dinsdag ik zou gelijk bellen om 10.30 uur
Dit is een negatieve test. Hij is zo erg opgedroogd dat hij niet betrouwbaar te beoordelen is. Dus doe er vandaag nog 1 en maak binnen 5 minuten ern foto. Als er echt hcg zit dat moet hij zowat knallen inmiddels (gezien de datum van je allereerste test).
Wat je trouwens kan doen is nu nog de test in het water houden. Dan trekt het opgedroogde weg en dan is goed te zien of er iets blijft staan (wat dan helaas nog steeds een indroger kan zijn, maar dat terzijde )
Ik weet niet of ik het goed zie. Maar de streep lijkt wel paars. En volgens mij zijn de strepen van een zwangerschapstest roze. Of heb ik het nu verkeerd?
Ik zou even je bloedtest afwachten. Kost je veel geld aan testen en de Streepjes lopen niet op. Na ruim een week hadden ze nu wel knal moeten zijn lijkt mij. En daarbij was je test bij de huisarts negatief dus waarom nog een keer testen ? Je bent nog maar net gestopt met de pil.. Ik ben wel benieuwd naar je test als die in het water heeft gelegen zoals Rogijuli zegt
Ik zou het niet weten Loolaa. @ Ga ik doen Anak. @ RogiJuli,in het echt is ie licht roze geworden, dus niet weg gegaan. Weet niet of het te zien is, maar jij zegt kan altijd nog vals streepje zijn? Tja ga maar wachten op volgende week dinsdag.
Het gele is nog niet weggetrokken. Dus nog wat water erbij doen of wat langer nog wachten. En daarbij... je eerste test was van 11 dagen geleden. Een test had nu echt moeten knallen meid.
De test is inderdaad negatief. Doe een kv2v5,maak binnen de tijd een foto,en plaats die eens hier. Ik denk niet dat je zwanger bent,je testen zouden al lang moeten knallen. Ik hoop het uiteraard wel voor je,en zal voor je duimen voor dinsdag,maar even realistisch bekeken...nee,ik denk het niet.
Wat een spanning allemaal zeg en ook dat je de uitslag van het bloedprikken pas na het weekend krijgt! Ik wilde wel even zeggen ik had ook testen die voor ruim anderhalve week haast niet opliepen. En ineens had ik knallers. Dus het kan nog alle kanten op en ik hoop voor jou natuurlijk de positieve kant! Succes meid.