hoi allemaal, ik zal even mijn verhaal doen. Twee maanden terug was ik zwanger, helaas heb ik toen een miskraam gehad. het bloeden begon op 7 mei. Hierna controle echo gehad op 17 mei en toen wel wat eicellen in een eierstok gezien. We besloten gewoon verder te gaan maar hebben geen rekening verder gehouden met de eisprong en het geklus.. Nu ben ik nog niet ongesteld geworden. sinds een week denk ik zwanger te zijn. voelt zoals vorige keer... eerst zere tepels daarna zere borsten, veel honger een keer snachts misselijk... vanmorgen een kruidvat test gedaan en deze had precies na ong 5 min een tuur streep...deze op foto geprobeerd te zetten.. wat denken jullie? Maandag nog een nieuwe test doen of ....
nee heb na de miskraam geen test meer gedaan... dus dat weet ik niet.. ik denk dat ik maandag ook maar de verloskundige bel om te kijken of t nog van de miskraam kan zijn. die is trouwens in een vroeg stadium al mis gegaan, denk rond de 5 weken. Ik ben in maart gestopt met de pil toen 1 keer ongesteld geweest en daarna zwanger miskraam. en nu ..??
Ja goed idee. Je kan ook morgen nog een testje doen als hij donkerder word is het een nieuwe zwangerschap
Ja klopt maandag moet hij zeker wat duidelijker zijn. Ik persoonlijk ben zn nieuwsgierig type ik teste de eerste paar dagen elke dag Maar dat hoefd idd niet hoor. Sucses!
Ik zie wel een streepje zonder te hoeven turen, maar dat is je vraag niet natuurlijk. Mijn gut feeling zegt zwanger. Ik denk eigenlijk niet dat zo'n vroege miskraam toch alweer zo lang geleden nog steeds een streepje geeft, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Spannend!
Bedankt voor jullie reacties! Voelt goed! Voet me nu hyper! Mijn gevoel zegt ook zwangr en dat dacht k sinds maandag al. Symptomen t zelfde en mijn gevoel zegt dat t nu wel goed zit, maar het blijft spannend hoor! Ik hoop maandag duidelijker spreepje te krijgen.. En dan volgend weekend een digitale test doen lijkt me leuk de tekst te zien!
Ik denk dat je ook opnieuw zwanger bent ! Ik heb helaas in een korte periode 2 vmk's gehad op precies 5 weken zwangerschap. Mijn testen waren een dag nadat het bloedverlies begon alweer negatief. Over een paar dagen weer een keertje testen.
Ik denk zwanger, toen ik mijn mk met 5 weken had begon ik op maandag te vloeien, dinsdags vruchtje verloren en vrijdags was mn test negatief! Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!