kruidvattest blijft gelijk van kleur, actiontest ietsjes donkerder...?? Help!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Jun 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Ik gebruik de testen van de kv niet meer. Ook ik deed vorige week mijn eerste test en mijn kv test bleef wit en die van Z&K gaf een mooi streepje. Uren later zag je een vaag streepje op de kv test. Twee dagen later Z&K duidelijke streep en kv test bleef wit en werd het streepje pas weer uren later een beetje zichtbaar. Het heeft me zo onzeker gemaakt. Maar Z&K knalt nu en ben niet ongesteld geworden dus de kv testen komen hier niet meer in huis.

Ik zou het ook lekker of bij je action testen houden of een andere als de kv.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel! Ik heb nog 1 kv en 1 actiontest. Ik denk (als ik het vol hou ;)) dat ik eens een paar dagen niet test.

4. ellen1986

ellen1986 Lid

Nov 18, 2012
    8
    0
    0
    Misschien een stomme vraag, maar wat is een Z&K test?

Ik zie wel vaker afkortingen staan waarvan ik denk.. :( Maar op internet hiervan niet kunnen vinden welk (merk?) het is.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou dames, weer wat nieuws :( Nu is de actiontest lichter en de kv donkerder!! Ik stop met testen, ik geloof het maar gewoon......

Een meevaller: mijn borsten doen ongelofelijk zeer, de kwaaltjes zijn weer terug, ik ga er maar gewoon in geloven en zie het wel bij de eerste echo (1 juli)

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik kan met je angst ook voorstellen. Na 2 (3) mk'en leef je inderdaad toe naar de echo en vervolgens weer van echo naar echo.

Probeer te stoppen met testen en probeer al te genieten.

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Z&K is een afkorting van zwanger & kids ;)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ga mijn best doen, ben een beetje gewend aan het idee van een 4e en ondanks dat ik wel pieker erover hoe ik het straks allemaal moet doen, wil ik het kindje ook niet kwijt, lekker dubbel he? Echt genieten zal niet lukken, maar ik probeer positief te blijven. Bedankt voor je reactie!

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Begrijpelijk dat het dubbel is. Je koos er niet voor maar het koos jullie ;) En als je dan van het bestaan af weet tja... dan ben je om he?

Wanneer heb je een eerste echo? Ik zal voor je duimen!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een lief berichtje :) Het gekke is dat ik altijd heb gezegd er 4 te willen, zelfs vorige maand heb ik nog getest en stiekem gehoopt. Alleen de afgelopen maand was ik er ineens helemaal klaar mee. Ik wilde de babyspullen opruimen en gewoon rust creeren voor mezelf, me niet meer focussen op een baby, klaar. En nu ben ik ineens onverwachts wel zwanger en dan ga ik zitten miepen. Ik denk dat het gewoon hormonen zijn of zo. Ik had eerder bedacht hoe we het allemaal zouden doen in ineens zint het me niet, slaat nergens op, dus ik heb mezelf een schop onder de kont gegeven:

Ik ga de komende weken alles opruimen wat niet meer nodig is, goed ruimte creeeren in huis, beetje schilderen, opknappen en zorgen dat er een mooi plekje komt voor de baby, op onze slaapkamer.

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    +1 :d

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Whahahahaha......mamabri is zwanger!!!!!! Wat leuk meid!
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ach met zo'n goede moeder als jij komt het helemaal in orde hoor!
    Geniet ervan!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

:):):) dank je wel, ik heb wel het hok vol zo :p man, man al die kinderen hahaha, mijn pleegdochter heb ik nog niks gezegd, die is op vakantie, die komt pas volgende week thuis, ben benieuwd wat ze zegt........:D En dan nu dit kindje is dan eigenlijk 5 kinderen (4 biologisch even voor de duidelijkheid) Ik zei al tegen mijn man: ik hoop toch niet dat het een tweeling wordt :$

Share This Page