Mijn god, ik sta zo te trillen op mijn benen.. Na mijn BBZ vorig jaar deed mijn hele lijf niks meer, er gebeurde niks meer, ik werd gewoon niet meer zwanger.. Wij waren het hele vertrouwen kwijt! Nu afgelopen zaterdag een veegje bloed waarvan ik dacht hey?! Voelde me steeds al anders.. Gisteren een tuur de tuur streep, vandaag weer maar wat minder tuur en toch mooi roze, maar ik kan daar niks mee.. Zou het een indroger zijn, verbeeld ik me dit? Draaien, draaien, in het licht, uit het licht, onder de lamp, voor het raam, de hele godganse dag loop ik dan met zo'n test te zeulen.. Ik beken; ik had hem zelfs mee naar het werk en dan stond ik daar wanneer het maar kon te turen.. Dus vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en ik dacht ik knal er gewoon een CB tegenaan en dan zie ik het wel.. Gestoord word je er van he als je dat ding ziet knipperen, 20 seconden lijken uren.. Ik wilde er al bij weg lopen, te bang om naar de uitslag te kijken en ineens stond het er! In dit geval wil ik graag geloven dat 4 x scheepsrecht is en dat deze bij ons blijft, maar ik ben ooow zo bang..Maar ondertussen ook dolgelukkig dat mijn lijf het nog wel DOET!
Gefeliciteerd!!!! Ik loop net als jou met zo'n test rond hahaha Lekker genieten nu! iig een stukje rust van de test 👍🏼
Wauw! Ja dat is duidelijk nu! Probeer weer een beetje vertrouwen terug te krijgen in je lichaam! Hoe dan ook ligt het niet aan jou en kan je de uitkomst toch niet veranderen. Dus lekker laten bezinken en een afspraak maken bij de vk of gyn! GEFELICITEEEEERD!!!
Oh wat super Silver!! Haha dat is dan nummer 3 in ons clubje deze maand Wat een geweldig nieuws meid, echt...! Ik ben super blij voor je! Dikke kus
Oh lieverd.. ik zie het ... ik ben enorm blij voor jullie !! Het is jullie zo gegund, door mij en vast ook door alle meiden uit ons clubje !! Ik wil je even een hele dikke knuffel geven.. ik duim dat hij/zij goed blijft vastplakken aan mama.. Oh ... wat is het toch een mooi wonder !!
Gefeliciteerd!!!! Fantastisch joh ik herken je stukje over het meenemen van je test haha... Ik liep er ook ieder mogelijk moment naar te kijken! Hahaha Maar fijn joh, geniet er van!
Bedankt lieve dames, ik kan jullie allemaal wel zoenen en ik ben helemaal niet zoenerig! Haha.. @Ismi2006, nee een ander clubje.. Ik kom al tijden niet meer in NOD topics, al hoezeer ik het een ander ook gun voor mij was het te pijnlijk..