Ik heb vanochtend super licht positief getest met een kruidvattest. Het streepje is alleen slecht te zien, je moet erg goed kijken. Mijn vriend zag het ook wel maar omdat hij zo extreem licht is durven we er nog niet vanuit te gaan dat ik zwanger ben. Je ziet het streepje alleen als je de test niet in het volle licht houdt. Nu weet ik wel dat ik over een paar dagen weer moet testen maar nu vraag ik me af: heeft kruidvattest een voorgedrukt streepje? En hebben jullie ervaring met deze testen? Help me, ik ben zo onzeker!
ze zeggen vaak een steep is een streep kun je anders een foto plaatsen kunnen wij ook ff kijken of kijk anders ff bij topic vage en duidelijk zwangerschapstesten kun je een beetje vergelijken ik duim voor je dat hij straks vet positief is
Ik zit op mijn werk en heb thuis geen digitale camera.. Als enige in Nederland volgens mij..haha Het is echt slecht te zien, in het licht zag je het niet. Alleen in de schaduw zag je het... beetje dom dat ik zo eigenwijs ben geweest om toch 1 dag voor NOD te testen..
ja dom maar heeeeel herkenbaar hahha ik doe het ook altijd zeg van te voren dat ik het niet meer doe en toch doe ik het wel en weet je weer niks ..... ik hoop voor je dat het raak is hoor echt maar volgens mij zit er echt niets anders op dan over een dagje of 2 nog eens te testen maar je bent dus echt niet de enige "" dommert"" hoor... liefs wiesje
Ik heb het ook gehad met een kruidvat test zie album.(1e foto) Was het net zo'n streepje? Ik weet alleen nog niet of ik zwanger ben,maar denk dat ik gewoon ongi word
Hey dames, bedankt voor jullie meningen. Nathalie, Ja zoiets was het. Het streepje was meer een schaduwlijntje (daar leek het op) maar was niet blauw. Het voelt niet alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Maar wanneer zal ik weer testen en met welk merk? En wat doe jij nu?
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook zo'n streepje bij de kruidvattest en toen was ik wel zwanger alleen maakte mijn lichaam nog niet zoveel HCG aan. Een week later de test van de apotheek gedaan en die was toen knallend. Dus hou het ff in de gaten liefs Gizzy
Afgelopen zondag had ik ook een heel vaag kruidvat streepje, alleen tegen het licht in zagen we wat. Nu vanmorgen een vette streep, misschien nog even geduld hebben. En dat is moeilijk ik weet het !
Franciska gefeliciteerd meid! Ik hoop dat het bij mij ook zo zal gaan..hihi Ik kwam van mijn werk en had de test van vanochtend nog liggen, nu was het streepje veeeel duidelijker. Maar toch nog ns met Clearblue digitaal getest en die zei niet zwanger.
Hoi Michey, ik heb al 3 keer zo'n vage test gehad, bleek altijd een schaduwlijntje te zijn (dat toch binnen de 10 minuten verscheen!), maar ik hoop voor jou dat het wel positief is! Ik heb toen veel gelezen en bij de dames waar het echt blauw was (hoe licht ook) was het meestal positief, maar als het niet echt kleur heeft (zoals bij mij) dan is het meestal niet positief. Ik hoop echt voor jou dat je volgende test wel positief is! Voor de tests: zie mijn album
Hey Speeters. Wat een verhaal zeg! Zou het niet kunnen dat de innesteling niet helemaal goed is gegaan? Door jouw verhaal ga ik wel twijfelen hoor... Maar heb begrepen dat het geen voorgedrukt lijntje is toch dus dan heb je toch HCG hormoon in je? Arghhh...ik word gek! Ben ik nou zwanger of niet? Morgenochtend maar weer testen als ik vandaag niet ongi wordt. Zou Kruidvat dan zo´n misleidende test zijn?
myn vriendin en ik hebben allebei zo'n kruidvat test gedaan en er kwam bij allebei een heeel vaag streepje (wel blauw) op de test te staan.. maar waren allebei niet zwanger! denk dat ie dan toch duidelijk moet zijn..
Hoi Mickey, Wel, ik dacht ook dat het een foute innesteling was, maar bij die eerste test heb ik onmiddelijk bij de dokter een bloedonderzoek laten doen op dezelfde ochtend en mijn HCG was lager dan 10 IU/l, niet zwanger dus. Dus ofwel had ik toch een HCG van 8 of zo, dat de test opgepikt heeft, maar ik denk eerder dat het toch een schaduwlijntje was... Laat zeker weten hoe jouw test morgenochtend is! Ik hoop dat hij mooi positief is! Groetjes! Sandra
Ik had ook een hele vage streep maar was 5 dagen voor me NOD. Later iets meer streep maar ook niet mega vet.
Tja...ik weet het echt niet meer. Mijn schoonmoeder is huisartsassistente en die zegt dat het zgn. reagens alleen werkt op HCG hormoon. Dus dat ik eigenlijk zwanger ben maar als ik die verhalen hier lees over meiden die dus een valse testuitslag hadden dan ben ik zo onzeker... Het is een kwestie van afwachten. Denk je een test te doen om duidelijkheid te krijgen ...pfff niet dus.. Zolang er nog geen bloed is probeer ik positief te blijven! Liefs!