Kruidvattest help!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mickey06, Apr 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ja, zo'n vage testen zijn echt rot, je weet helemaal niet meer wat je nu wel en niet kunt verwachten... Ik hoop dat het bij jou toch gewoon mooi positief zal blijken! Anders moet je eens met een andere test proberen morgen? Mijn matcare testen bleven wel negatief!

2. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Mickey,

Ik hoop echt voor je dat het raak is!
    Mag ik vragen hoeveelste ronde dit voor jou is?
    Ik ben namelijk ook over tijd, maar dit is pas mijn eerste ronde!

Liefs Annika

3. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Annika,

Ik zit nu in ronde 11. Best al lang ermee bezig dus....Jij ook succes meid! Nog aan t ontpillen of weet je dat niet?

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    ik was bij de CB vet zwanger zelfs de predictor gaf al een stip echter de kruidvat (2 x eigen merk) gaf beide negatief aan...
    Je kunt begrijpen dat ik geen kruidvatfan ben :D

5. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Nou dames, ik ben gewoon ongesteld geworden, dus voor mij geen kruidvattest meer. :(

6. jessie33

jessie33 Actief lid

Apr 2, 2007
    332
    0
    0
    Hallo mickey06

Ik vindt het echt vervelend voor je en had veel voor je geduimd, verder wens ik je veel succes.

Groetjes Jessie33

7. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Oh spijtig Mickey! Misschien is er iets misgegaan bij de innesteling, maar ik gebruik de kruidvattesten toch ook niet meer...

Hopelijk is het snel raak!

8. Esk

Esk Actief lid

Jul 16, 2006
    197
    0
    0
    Ik heb vanochtend een Kruidvat-test gedaan, en die gaf, na luttele seconden, direct twee hele duidelijke strepen. :)

(Ik mag er dan toch zeker gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben?)

9. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ja hoor, een dikke proficiat! :-D

10. sas25

sas25 Actief lid

May 3, 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Als je het mij vraagt,en een kruidvat test posisitef is,dat je dan toch wel zwanger moet zijn... twee streepjes,en dat voor kruidvat,dat kan bijna niet anders toch ?

Bij mij ook meteen twee blauwe strepen,en wel met de kruidvat test

veel luck ladies !

11. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ooow dan ga ik ook eens een andere test er tegen aan gooien!Ik had gister negatief getest met kruidvat!

12. Esk

Esk Actief lid

Jul 16, 2006
    197
    0
    0
    Ah, thanks meiden, voor de geruststelling. Gek he, dat ik daar nu ineens reuze onzeker over ben? (En dat terwijl ik het toch eigenlijk best zeker weet. Maar ja...)

Yvetje1982: Ik kan me voorstellen dat je graag een tweede test wil doen (een soortement van 'second opinion', zeg maar). Gewoon doen hoor! Dan blijf je tenminste ook niet met zo'n onzeker gevoel rondlopen...

13. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wat ik had met de kruidvat test is dat ik meteen al 2 dikke strepen kreeg :D
    Ik heb de andere testen ook bewaard die ik heb gedaan en die strepen zijn nog duidelijk zichtbaar die van de kruidvat test verdwijnen na een dag weer.

Liefsss

14. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik had met de clear blue elke x negatief
    en met de kruitvat in 1x positief terwijl k al 8 weken was

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    leuk om te lezen heb vorig jaar aug ook 2 kruidvat testen gedaan beide posi en je ziet nu nog de 2 vette strepen dus
    helaas mk

16. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wat een verschil dan..ik heb 2x DA getest meteen Positief en 1x met clearbleu.
    Was eigenlijk wel benieuwd naar de kruidvat test en ja hoor meteen 2 dikke strepen (wist ik toch al ;) ) en dat was al binnen de 3 minuten dus VET positief.....maar nu ik hem weer eens in mijn handen had waren de strepen verdwenen en de andere testen zijn nog positief waar te nemen.
    Nou bij de HA heb ik ook laten testen en ook deze was mooi positief dus het kan niet anders hahaha....nu de eerste echo afwachten ;)

Liefssss

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    idd heel vreemd bij mij beide nog vet posi

18. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Ik ben ook erg tevreden over de Kruidvattest.Ik heb eerder testen gedaan en toen dacht ik ook weleens een vaag streepje te zien.Nu had deze keer wederom gebruikt,maar de urine was er amper 1 sec ingetrokken en hij gaf al 2 hele dikke duidelijke strepen!Voor de zekerheid toen ook een CB test voor de zekerheid en daar verscheen de + zelfs al eerder als de dikke teststreep!Wat dat betreft hoor ik toch vaak van veel meiden erg positieve reacties over Kruidvattests.Maar je kan altijd 2 verschillende merken kiezen.Hoop dat het deze ronde raak is voor je!

Share This Page