Ja, zo'n vage testen zijn echt rot, je weet helemaal niet meer wat je nu wel en niet kunt verwachten... Ik hoop dat het bij jou toch gewoon mooi positief zal blijken! Anders moet je eens met een andere test proberen morgen? Mijn matcare testen bleven wel negatief!
He Mickey, Ik hoop echt voor je dat het raak is! Mag ik vragen hoeveelste ronde dit voor jou is? Ik ben namelijk ook over tijd, maar dit is pas mijn eerste ronde! Liefs Annika
Hey Annika, Ik zit nu in ronde 11. Best al lang ermee bezig dus....Jij ook succes meid! Nog aan t ontpillen of weet je dat niet?
ik was bij de CB vet zwanger zelfs de predictor gaf al een stip echter de kruidvat (2 x eigen merk) gaf beide negatief aan... Je kunt begrijpen dat ik geen kruidvatfan ben
Hallo mickey06 Ik vindt het echt vervelend voor je en had veel voor je geduimd, verder wens ik je veel succes. Groetjes Jessie33
Oh spijtig Mickey! Misschien is er iets misgegaan bij de innesteling, maar ik gebruik de kruidvattesten toch ook niet meer... Hopelijk is het snel raak!
Ik heb vanochtend een Kruidvat-test gedaan, en die gaf, na luttele seconden, direct twee hele duidelijke strepen. (Ik mag er dan toch zeker gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben?)
Als je het mij vraagt,en een kruidvat test posisitef is,dat je dan toch wel zwanger moet zijn... twee streepjes,en dat voor kruidvat,dat kan bijna niet anders toch ? Bij mij ook meteen twee blauwe strepen,en wel met de kruidvat test veel luck ladies !
Ooow dan ga ik ook eens een andere test er tegen aan gooien!Ik had gister negatief getest met kruidvat!
Ah, thanks meiden, voor de geruststelling. Gek he, dat ik daar nu ineens reuze onzeker over ben? (En dat terwijl ik het toch eigenlijk best zeker weet. Maar ja...) Yvetje1982: Ik kan me voorstellen dat je graag een tweede test wil doen (een soortement van 'second opinion', zeg maar). Gewoon doen hoor! Dan blijf je tenminste ook niet met zo'n onzeker gevoel rondlopen...
Wat ik had met de kruidvat test is dat ik meteen al 2 dikke strepen kreeg Ik heb de andere testen ook bewaard die ik heb gedaan en die strepen zijn nog duidelijk zichtbaar die van de kruidvat test verdwijnen na een dag weer. Liefsss
leuk om te lezen heb vorig jaar aug ook 2 kruidvat testen gedaan beide posi en je ziet nu nog de 2 vette strepen dus helaas mk
Wat een verschil dan..ik heb 2x DA getest meteen Positief en 1x met clearbleu. Was eigenlijk wel benieuwd naar de kruidvat test en ja hoor meteen 2 dikke strepen (wist ik toch al ) en dat was al binnen de 3 minuten dus VET positief.....maar nu ik hem weer eens in mijn handen had waren de strepen verdwenen en de andere testen zijn nog positief waar te nemen. Nou bij de HA heb ik ook laten testen en ook deze was mooi positief dus het kan niet anders hahaha....nu de eerste echo afwachten Liefssss
Ik ben ook erg tevreden over de Kruidvattest.Ik heb eerder testen gedaan en toen dacht ik ook weleens een vaag streepje te zien.Nu had deze keer wederom gebruikt,maar de urine was er amper 1 sec ingetrokken en hij gaf al 2 hele dikke duidelijke strepen!Voor de zekerheid toen ook een CB test voor de zekerheid en daar verscheen de + zelfs al eerder als de dikke teststreep!Wat dat betreft hoor ik toch vaak van veel meiden erg positieve reacties over Kruidvattests.Maar je kan altijd 2 verschillende merken kiezen.Hoop dat het deze ronde raak is voor je!