ik heb een altijd een cycles gehad van 35 tot 45 dg. ik ben 2x zwanger geraakt. eerste x werd het een mk met 11 wk en met deze zwangerschap gaat alles prima. ik teste met 30 dg al positief en volgens de echo was dit wel dus een zeer korte cycles voor mij doen en of dit de rede was dat ik dus die maand zwanger raakte dat weet ik niet.
Niet meegemaakt maar het kan zeker wel. Ooit heb je een eisprong..als je die net weet te benutten... Je kan ook met hormonen proberen je cyclus wat te beinvloeden...vraag het anders even na bij je ha of gyn.
Hoi, Ik heb een hele lange onregelmatige cyclus (heb ook pco) maar ben wel ooit spontaan zwanger geraakt. Helaas liep dit na 8wk uit op een mk. Nu ben ik een jaar verder en heb hulp van de gyn om mn cyclus beter in orde te krijgen. Dat voelt stukken beter, je weet dan tenminste wanneer je een eisprong hebt, want elke keer gokken valt niet mee. Ik wens je veel succes en hoop dat je snel zwanger bent! Gr Bloemetje
Hoi, Op onderstaande site kun je info vinden over pco. Heel in het kort betekend het dat je hormonen uit balans zijn (bij mij is het mannelijk hormoon te hoog) Dit zorgt voor weinig of nooit een eisprong. Ik dacht al wel dat ik pco had voordat ik naar de gyn ging omdat ik me in de kenmerken wel herkende. En op zich is pco best goed te behandelen gelukkig. www.nvog.nl Klik dan links in het menu op voorlichting----> dan voortplantinggeneeskunde----> nogmaals voortplantingeneeskunde. Maar een lange cyclus kan vanalles zijn hoor, niet meteen denken dat je het hebt he Het hoeft niet eens iets 'verkeerds' te zijn. Of ben je misschien nog aan het ontpillen? Kan natuurlijk ook. Wel goed om de gyn er een keer naar te laten kijken. Ik wens je heel veel succes!
Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad. Sinds ik op m'n 14e begon te menstrueren al. Sinds januari dit jaar begon ik plotseling regelmatig te worden, 5 jan. toen weer op 5 feb., en 5 maart... En toen raakte ik zwanger! Vond het wel vreemd opzich dat ik een regelmatig cyclus kreeg, maar weet niet of dit geholpen heeft. Als het komt, komt het.. zeg ik altijd. Of je nou 1x per 3 maanden menstrueert of 2x per maand.