Hallo, Ik heb vanochtend een zwangerschapstest van de kruidvat gedaan. NIET die 2 voor 5 euro, maar die lange met een staafje van 7,95. Binnen 2 minuten had ik geen plusje, maar een minnetje.. Ik zag dat dat lijntje er al was voor ik ging testen. Toen keek ik een paar uur later, stond er opeens een plusje. En ik zag voor het testen GEEN horizontaal streepje staan. Moet ik hm nou wel of niet serieus nemen? Oh ik hoop zo van wel.. Bedankt meiden! Liefs, Maris
Hmm.. Ik heb er vorige ronde 2 gedaan, maar beiden keren geen plusje. Ook niet na uren... Maarja, dat wil niet meteen zeggen dat die testen helemaal geen indrooglijntjes hebben. Doe er binnenkort nog één, zou ik zeggen!
In principe moet je natuurlijk wel binnen de tijd een plusje zien. Enne, ben je al overtijd trouwens?
Ik heb nu de cb digitale test gehaald. Die ga ik denk ik morgen doen. Nou.. ik ben niet overtijd.. ik slik nog de pil, maar dat is een paar weken geleden fout gegaan. 2 pillen achter elkaar in de eerste week. En toen werd ik niet ongesteld. Dus ja.. spanning is hier groot. Moet wachten of me volgende menstruatie komt en dat is pas 5 januari.
welke digi heb je? die met de tijdsduurindicatie? Want alleen bij deze kan je 4 dagen voor NOD posi testen. Die andere digi kan pas vanaf NOD, dus dan heb je best kans dat ie nega aangeeft
Er staat op de verpakking: 4 dagen voor nod kunt u al positief testen. Dus dan heb ik wel de goede toch?
Nu heb ik dus gewoon wéér hetzelfde gehad met dezelfde test.. Ik word er echt gek van.. moet ik het nou mee laten tellen of niet? Morgenochtend doe ik de digitale test..
5 januari nod? Mijn nod is 6 januari... Mijn ei is pas van de week geweest, dus als ik al zwanger raak, dan nestelt het pas volgende week in. Dus lijkt me idd stug dat dat je nu al zwanger zou kunnen testen...
Maar het is bij mij al een tijdje geleden dat het fout is gegaan met de pil. Mijn vorige ongi is ook niet geweest, dus ik had denk ik allang positief moeten testen. Me lichaam geeft alle signalen, maar de testen zeggen negatief.