Hey, Iemand ervaring met deze test. Heb nu 4 dagen voor mijn menstruatie getest en hij geeft aan 1-2 weken zwanger, helemaal blij natuurlijk. Maar nog niet gerust, werkt het echt zo???? Lfs Yvon
Gefeliciteerd!!! Bij twijfel, gewoon nog een ander merk testje er tegen aan gooien. Maar ik schat dat dat echt niet hoeft!
Van harte meid! De indicator rekent vanaf de bevruchting, dus 1-2 weken geleden. De verloskundige rekent vanaf je 1e dag van je laatste ongi, dus waarschijnlijk ben je al 3-4 weken.
Gefeliciteerd meid en ja het werkt echt zo! 1 tot 2 weken is 3 tot 4 weken zwanger, dus dat klopt als je nu 4 dagen voor NOD zit. Je bent dan volgens de berekeningen van de HA of VK 3 weken en 3 dagen zwanger.
Ja zo werkt het echt, gefeliciteerd! tuurlijk kan de berkeneing er wat naast zitten dat zie je bij de vk wel hoelang precies, maar als de cb zegt zwanger ben je echt wel zwanger hoor!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Heb vanmorgen nog een KV test gedaan en ook deze is positief!! Zijn helemaal gelukkig maar oh wat gaat het nu nog lang duren voor je het bekend kan maken haha... Zijn dit weekend met mijn ouders paar daagjes weg geweest en het was zo moeilijk om het nog niet te vertellen.... Nog even volhouden dus. Lfs Yvonne