Hallo, heb net een KV test gedaan (2 voor 5) en ik zie een heeeeeel licht streepje als ik de test kantel en in het licht houd. Is ie dan positief of zit dat streepje er altijd???? Hellup!!!!!
ik heb ook al getest met die en nog nooit een streepje gehad, maar nu deze week had ik er ook één (staat in mijn album) ik denk niet dat die testen voorgedrukte streepjes hebben hoor
Ik heb het zelfde probleem.... Zit vandaag op dag 31 en als ik 't morgen nog niet ben, dan vind ik 't wel erg vreemd. Ik ben al 1,5 jaar niet meer aan de pil en zitten inmiddels in ronde 19 en heb nog nooit langer als 32 dagen gehad, maar ik heb wel alle klachten, als vorige jaar juli, toen ik ook zwanger bleek te zijn.
Zal ik vanavond f plaatsen... ben nu op mn werk. Ik heb een foto in 't negatief genomen en 't contract aangepast ( klein beetje ) dan zie je 'm wel staan zonder gekantel haha
Ik heb de jouwe even bekeken, maare die zijn gewoon posi hoor! Die foto is al erg wazig en nog zie ik het streepje... dat zie je bij mij niet
ja die in mijn album zijn wel mooi posi, maar ik heb vandaag dan getest met cb (niet met ochtendurine) en die is dan maar heeeeel licht posi, ik krijg hem zelfs niet op de foto...
Ik krijg de foto niet mooi op de pc, want hij vergroot de foto dus danig, dat er helemaal niets te zien valt... Mn vriend heeft ook gekeken en die zag niets, dus ik zal 't me wel verbeeld hebben en morgen ongi worden!! Op naar ronde 20 dan maar
ik zie ook een heeel vaag streepje op de KV test als je hem kantelt en in het licht houdt. Geen idee of deze voor gedrukt staan. Dat idee kreeg ik wel een beetje en heb dus een negatieve test van een paar dagen daarvoor uit elkaar gehaald. Hier zag ik geen lijntje staan (voorgedrukt). Afwachten en van de week ga ik met een andere test testen.