Hoi dames, Op het advies van meerderen hier heb ik gisteren testen bij kruidvat gehaald, 2 voor 5. Nu zag ik eigenlijk niet echt iets gebeuren en ben ik uit teleurstelling even verder gegaan met mijn activiteiten. Toen ik hem na 5 minuten toch nog even bij het licht hield, zag ik een heel licht roze streepje. Kan dit een indroogstreepje zijn of toch positief. Binnen 10 minuten stond er dus een streepje. Groetjes!
Als er een streepje staat binnen de vijf minuten kan het positief zijn. Je kan dan het beste over twee dagen weer testen, als hij dan oploopt weet je zeker dat het positief is. Ik heb precies het zelfde als bij jouw en heb vandaag mijn tweede test gedaan. Zie mijn andere post daar staan mijn foto's in. Succes de komende dagen.
Ik heb alleen wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Om het even heel cru te zeggen, alsof ik open sta daar beneden. Ik heb dit al sinds zaterdag en heg is bij mij over het algemeen een voorbode tot ongesteld worden. Kan dit met zwangerschap?
dat heb ik de eerste paar maanden gehad, heel gek, kon maar niet geloven dat ik zwanger was hoort er gewoon bij idd.
Mijn ervaring is dat veel "kwaaltjes en tekenen" bij zowel een beginnende zwangerschap als een aankomende menstruatie kunnen voorkomen, dus daar kan ik niks over zeggen. Dus ook het gevoel dat je menstruatie eraan komt. Had ik ook bij mijn zwangerschappen. Verder had ik altijd 1 a 2 dagen voor mijn menstruatie veel meer afscheiding. En dit had ik ook bij mijn zwangerschappen. Zo gemeen, want niks wijst overduidelijk op een zwangerschap (tenminste niet bij mij), behalve dus een + test. En over testen gesproken... Ik zie wel een licht tweede streepje. Nu hopen dat hij steeds donkerder wordt en je snel duidelijkheid hebt.