Dit kan niet waar zijn, toch??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by KleineFee, Mar 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineFee

KleineFee Bekend lid

Feb 22, 2015
    820
    307
    63
    Ik heb een mirena spiraaltje en geen/ een zeer onregelmatige cyclus. Maar toch voel ik me anders... Misselijk, slechte huid, vocht vasthouden, hoofdpijn. Alle kwaaltjes waar ik bij mijn vorige zwangerschappen rond mijn NOD last van had. En ik weet dat de kans dat je zwanger wordt met een spiraaltje (gelukkig) heeel klein is. Maar toch voelde ik me er op de een of andere manier niet gerust op en heb ik een test gedaan die ik nog had liggen (ik weet het heel stom).

En nu maak ik me natuurlijk zorgen, want ik zie iets. Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat je ziet! En hopelijk kunnen jullie me geruststellen dat ik compleet gek ben geworden, niet moet stressen en er helemaal niks te zien is 😰

2. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

Jun 4, 2014
    1,459
    1,292
    113
    Female
    Volgens mij zie ik ook iets?
    Heel vaag maar zie wel iets

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Ook ik zie een heel vaag streepje ;)

4. lovejay

lovejay Bekend lid

Sep 19, 2014
    728
    455
    63
    Ik zie ook een vaag streepje..!

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik zie ook een streepje ..

6. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik denk dat dit een indroogstreepje is

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou zo'n test niet als positief zien. Ik zou over een paar dagen nog eens testen.

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Ik zie ook een vaag streepje, zou over een paar dagen nog eens testen als ik jou was.

9. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    Dat denk ik ook.

Even voor de zekerheid: kun je de draadjes van je Mirena nog voelen? Ik ben mijn Mirena namelijk verloren en zie in mijn onderschrift het resultaat...

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie iets vaags, maar of het een streep is? Dat kan ik er niet duidelijk uithalen.

Over een paar dagen nog eens testen. Dan zou het streepje niet zo tuur meer moeten zijn, maar veel duidelijker als je echt zwanger bent.

11. KleineFee

KleineFee Bekend lid

Feb 22, 2015
    820
    307
    63
    Bedankt voor jullie reacties! Gemengde antwoorden zo te zien. Ga morgen sowieso nog een testje doen. Ik vind het zo spannend...

MamaIII: kan dat?? Je mirena verliezen? Zal zo eens voelen

12. KleineFee

KleineFee Bekend lid

Feb 22, 2015
    820
    307
    63
    Testje van vanmorgen, zie niet echt verschil met gisteren vind het maar vaag! Of is dit normaal? Bij mijn andere zwangerschappen pas na nod getest dus ik heb er wat dat betreft echt geen verstand van.

13. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Vind hem iig duidelijker dan die van gisteren. Benieuwd naar de komende dagen!

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Hier mee eens. Ben ook zeer benieuwd. Wanneer is je vermoedelijke nod dan?

15. loirinha

loirinha Bekend lid

Feb 12, 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vindhm duidelijker, op de eerste zag ik eigenlijk niks (slechte tuurder ) maar op die van vandaag zie ik gelijk zonder turen een lichte streep.

16. Rachster

Rachster Actief lid

Aug 27, 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een licht streepje

17. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Hoe lang na het doen van de test heb je deze foto gemaakt? Want de C streep ziet er nl erg droog uit, alsof de test al een behoorlijk tijdje gelegen heeft

18. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    "Normaal" is het niet nee ;)

Maar t streepje lijkt duidelijker dan die van gister.
    Test is idd al opgedroogt. Bij twijfel je ha/gyn inschakelen, en in ieder geval even laten checken of je spiraal nog wel goed zit etc.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,925
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens mij staat het streepje iets te ver naar links.
    En het is een opgedroogd resultaat.

Ik denk dat je echt even een paar dagen moet afwachten om te kijken wat hij gaat doen.

20. KleineFee

KleineFee Bekend lid

Feb 22, 2015
    820
    307
    63
    Ongeveer 1,5 uur later, kleur is ook wat vager dan in het echt maar krijg het niet beter op de foto. Heb vanmiddag een afspraak staan bij de huisarts. Man en ik konden beide geen draadjes vinden maar als ik hem verloren zou hebben zou ik dat lijkt me toch wel door hebben gehad?

Vermoedelijke nod heb ik niet, laatste keer dat ik een bloeding heb gehad was ongeveer 2,5 maand geleden. Daarna die 3 opeenvolgende weken af en toe een dag bloed verloren maar verder niet meer.

Share This Page