Ik heb een mirena spiraaltje en geen/ een zeer onregelmatige cyclus. Maar toch voel ik me anders... Misselijk, slechte huid, vocht vasthouden, hoofdpijn. Alle kwaaltjes waar ik bij mijn vorige zwangerschappen rond mijn NOD last van had. En ik weet dat de kans dat je zwanger wordt met een spiraaltje (gelukkig) heeel klein is. Maar toch voelde ik me er op de een of andere manier niet gerust op en heb ik een test gedaan die ik nog had liggen (ik weet het heel stom). En nu maak ik me natuurlijk zorgen, want ik zie iets. Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat je ziet! En hopelijk kunnen jullie me geruststellen dat ik compleet gek ben geworden, niet moet stressen en er helemaal niks te zien is 😰
Dat denk ik ook. Even voor de zekerheid: kun je de draadjes van je Mirena nog voelen? Ik ben mijn Mirena namelijk verloren en zie in mijn onderschrift het resultaat...
Ik zie iets vaags, maar of het een streep is? Dat kan ik er niet duidelijk uithalen. Over een paar dagen nog eens testen. Dan zou het streepje niet zo tuur meer moeten zijn, maar veel duidelijker als je echt zwanger bent.
Bedankt voor jullie reacties! Gemengde antwoorden zo te zien. Ga morgen sowieso nog een testje doen. Ik vind het zo spannend... MamaIII: kan dat?? Je mirena verliezen? Zal zo eens voelen
Testje van vanmorgen, zie niet echt verschil met gisteren vind het maar vaag! Of is dit normaal? Bij mijn andere zwangerschappen pas na nod getest dus ik heb er wat dat betreft echt geen verstand van.
Ik vindhm duidelijker, op de eerste zag ik eigenlijk niks (slechte tuurder ) maar op die van vandaag zie ik gelijk zonder turen een lichte streep.
Hoe lang na het doen van de test heb je deze foto gemaakt? Want de C streep ziet er nl erg droog uit, alsof de test al een behoorlijk tijdje gelegen heeft
"Normaal" is het niet nee Maar t streepje lijkt duidelijker dan die van gister. Test is idd al opgedroogt. Bij twijfel je ha/gyn inschakelen, en in ieder geval even laten checken of je spiraal nog wel goed zit etc.
Volgens mij staat het streepje iets te ver naar links. En het is een opgedroogd resultaat. Ik denk dat je echt even een paar dagen moet afwachten om te kijken wat hij gaat doen.
Ongeveer 1,5 uur later, kleur is ook wat vager dan in het echt maar krijg het niet beter op de foto. Heb vanmiddag een afspraak staan bij de huisarts. Man en ik konden beide geen draadjes vinden maar als ik hem verloren zou hebben zou ik dat lijkt me toch wel door hebben gehad? Vermoedelijke nod heb ik niet, laatste keer dat ik een bloeding heb gehad was ongeveer 2,5 maand geleden. Daarna die 3 opeenvolgende weken af en toe een dag bloed verloren maar verder niet meer.