binnen de vijf minuten stond er een licht streepje. Ik weet niet of jullie hem kunnen zien op de foto. Ik kan niet zien of het roze of grijs. Mijn cycles is deze maand een zooi, mijn temperatuur gaat ook niet naar beneden. Ik heb tussen door een bloeding gehad en heb lichte longontsteking gehad. Als ik vanaf de bloeding tel dan zou ik over zes dagen mijn nod zijn. Ik ga dus over zes dagen weer testen. Maar ik vroeg mij af of zo heel licht streepje geen valse test is. En gaat hij al zo vroeg oplopen of blijft hij eerst nog een tijdje zo licht. iemand ervaring mee? oh de foto wil niet uploaden
Dit is wel een hele wazige foto, ik zie er niks op Kun je misschien een duidelijke foto maken van de test
Dat zijn mooie testen voor 10 DPO! Ik heb 17 februari een miskraam gehad... Van de week werd ik beroerd wakker en ook m'n borsten waren vrij gevoelig... In eerste instantie niet aan een zwangerschap gedacht! Toen ging er een lampje branden, nadat manlief zei; wat ben je kattig, je lijkt wel zwanger. Woensdag een heeeeeeel vaag tuurstreepje. Vanmorgen vol goede moed weer naar de kruidvat.. Mooi opgelopen dacht ik zo! Trotse mama, heb je geen andere foto? Ik kan het zo niet zien...
Sorry was naar een verjaardag en vanmorgen kreeg ok de andere foto er niet op. Ik ga het nog eens proberen. Do87 mijn test is hetzelfde als jouw eerste test. een mooi rietjes hoor. crmnn ook mooi oplopen de testen.
Ik zie niks maar ben ook niet zo'n goede tuurder! Dat je binnen 5 minuten iets zag klinkt hoopvol! Over 2 dagen moet het al duidelijker zijn!
Ja vind het ook spannend. Ik heb deze maand een rare maand gehad met een bloeding en erg ziek geweest. Ik kan mij het haast niet voorstellen maar mijn temperatuur blijft hoog.
ik zie het wel. Hier vanmorgen precies het zelfde. Ook binnen 4 min een licht streepje op de kv, snel een andere test er achteraan (etos) en ook daar een (nog) lichte(re) streep op. Morgenochtend ren ik dus wederom naar het toilet En ook hier gisteren en vanmorgen een bloedingkje bij afvegen, maar goed, ik hoef pas volgende week (vrijdag) ongesteld te worden, ik heb ook geen idee op hoeveel dpo ik zit, aangezien ik dat deze maand niet getest had, maar me een beetje raar voelde vannacht en vanmorgen. Spannend voor ons beiden dus! Wanneer ga jij testen?
Ja! Nu zie ik hem wel... Heeeel licht, maar hij staat er inderdaad wel! Over twee of drie dagen nog eens testen... Dan is ie vast veel duidelijker!
Ik denk maandag en jij? als het zo licht streepje is vertrouw ik het niet, ik ben benieuwd. Succes met wachten, laat je het weten als je meer weet?
ik morgen, ik kan niet wachten hoor hahaha. Ik heb dus ook echt géén idee wanneer mijn ovulatie moet zijn geweest hoor ik denk (naar wanneer wij het gedaan hebben ) vorig weekend, dus is schat nu zo'n 7/8 dpo of zoiets. Hij stond er bij mij ook echt binnen de 5 min, dus ik was nogal verbaasd vanmorgen
Ik test elke keer omdat mijn temperatuur hoog blijft en ook omdat ik mijn normale klachten niet heb. haha ik heb er nog een liggen en daarna moet ik wachten tot donderdag om een nieuwe te halen. Dus hoop maandag iets meer te weten, twee dagen dan zou je een verschil moeten zien. Ben wel bang voor een indroger.
Ik zie ook niks, vorige maand ook een licht streepje gehad maar niet zwanger.. temp zakte pas na mijn 3e Ongi dag. Dit zijn de testen van mij nou, en cb gaf aan zwanger 1-2. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina