Ik kwam nog een test tegen in de kast. Eerder vandaag al een bericht geplaatst dat ik geen fan (meer) ben van de KV 2 voor 5 euro omdat ik daar standaard een streepje op plas. Deze foto is na 2 minuten gemaakt. Vandaag 8 dpo (7 jan positieve ovulatietest) Wat vinden jullie? Originele en bewerkte foto toegevoegd. Ik ben me ervan bewust, omdat ik op de KV standaard een streepje plas, dat dat met dit merk ook zomaar zou kunnen
Ik ben best een redelijke tuurder geloof ik maar ik zie niks. Zou aan de kwaliteit van het uploaden kunnen liggen. Of ik kijk verkeerd?
Ik zie 'm zelf ook amper nog hier op het forum haha. Lastig altijd dat de kwaliteit zo achteruit gaat! Ik moet gewoon geduldig af gaan wachten en over een paar dagen nog eens testen.
Als ik m'n telefoon alle kanten draai en inzoom zie ik wel op de 2de foto iets waar het streepje hoort te komen. Maar vindt het heel lastig. Hopelijk snel een duidelijkere test misschien idee om met ochtend urine te testen?
Ik zie helaas niks. Maar als dit een zwanger en kids is zou ik daar ook mee oppassen die geven ook vaak valse strepen. Hopelijk heb je over een paar dagen een echte posi test!
Ik zie het ook nog niet. Misschien morgen een foto met daglicht? (I know, moeilijk in januari...) Spannend! Ik duim voor je. En ben ook benieuwd naar de testjes, want ik heb toevallig ook nog 3 van die liggen.
Ik zie helaas ook niks. Ik vind sensitest erg betrouwbaar, maar ja, meningen verschillen... 8dpo is natuurlijk ook nog vroeg. Nog volop kans dat je over een paar dagen een positieve test hebt!
Ja dat is idd ook belachelijk vroeg, 8 dpo. Maarja die rottige testdrang hè 🙈 Ik wacht nog een paar dagen voordat ik weer ga testen!
Ja vind ik ook! Maandag mn nod en volgende week woensdag een afspraak bij de gyn. Hopelijk is die afspraak niet nodig! Ik word wel redelijk snel zwanger maar het blijft niet zitten. Met de zwangerschap van mn zoon utrogestan gekregen en die zwangerschap is toen goed gegaan. We wilden het eerst zelf proberen maar blijkbaar lukt het toch echt niet zonder medicatie.
Wow, al in ronde 12 en een kindje van oktober 2015? Jij bent er vlot na de bevalling weer voor gegaan, hihi. Maar ik zie helaas ook niks op je foto. Maar ik hoop het zoooo voor je! Minimaal 2 dagen wachten nu hoor!
Ik heb korte cyclussen hè In april zijn we begonnen. Duurde laaaaaang voordat ik zwanger raakte van mn zoon vandaar de keuze weer snel er voor gaan.
Ja zou leuk zijn! Ik moet morgen eerst werken. Ik ga daarna langs de drogist of de action. Ik twijfel nog voor welke test ik ga eigenlijk. Is de action early een beetje betrouwbaar?