Kruidvattest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Selina1984, Jan 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,912
    15,583
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas heb ik ook een hele andere mening dan je gyn. Maar ga daar niet over in discussie (geen zin welles/nietes en haalt toch niks uit ;)).

Ik hoop dat je snel een mooie 2e streep op je test hebt.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Knap dat een gyn tijdens een menstruatie kan zien dat er iets microscopisch kleins heeft gezeten. Zelfs bij een zwangerschap van 5-6 weken zonder bloed/menstruatie kunnen ze niet altijd iets zien..
    Sorry wat een onzin.. Maar ja als je jezelf een miskraam aan wil doen.. of je gyn je zoiets aanpraat..

Ooit een hysteroscopie gezien? Je baarmoeder ligt met de wanden ongeveer tegen elkaar aan. Als daar ook nog bloed in zit zie je echt geen minuscuul kleine zwangerschap..

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Zo zonnetje...

Jij zegt duidelijk wat wij allemaal verpakt lief zeggen hahaha...

Ik heb 3 mk gehad.
    De kortste met 6 weken;
    Het enige wat ze daarna konden zien was schoon of niet schoon (ik was altijd schoon en bms laat los tijdens miskraam)

Dus een 4 weken zwangerschap (1mm groot) en is niet zichtbaar als het er nog ZIT dus ook zeker niet als het al weer weg is....

Maar goed, noem het hoe je het wilt noemen. Dan heb je een miskraam gehad, maar dit ligt redelijk gevoelig bij sommige dames die wel verder ( en echt...) zwanger waren dus doe voorzichtig met die termen.

Desalniettemin snap ik dat je verdrietig bent, teleurgesteld en ik hoop echt als geen ander dat je dit snel achter je kunt laten en snel zwanger bent!

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Die arts doet het ook met de info die hij van TS krijgt hè.... als zij zegt dat ze positief heeft getest zal de gyn dat aannemen. Als TS daarmee de test bedoeld die ze hier heeft getoond. Tja...

Ik heb het al eens eerder gezegd maar soms krijg ik hier op ZP het idee dat sommige dames graag een (vroege) MK willen hebben. Als een soort trofee ofzo... TS doe jezelf dat niet aan. Een MK is niet iets fijns om te hebben!

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik zie op de tweede foto hetzelfde als op de eerste...een opgedroogde test met een scheve boog van urine,gewoon negatief dus.
    Aparte gyn die hier een miskraam van maakt...

6. Amch

Amch Fanatiek lid

Jun 21, 2015
    1,014
    388
    83
    ik heb precies zo zelfde valse test gehad
    ik snap dat we allemaal graag een streepje willen zien
    en zwanger willen zijn maar wel ff realistisch blijven
    en wat betreft de arts de test geeft een vals uitslag maar je arts ook

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113

Misschien ben ik idd wat hard. Niet m'n bedoeling om gemeen oid te zij maar ts heeft geen idee wat ze zichzelf aandoet. Wat bereik je hiermee? Aandacht? Doe jezelf ajb zoiets niet aan. Het is niet iets om zo me oom te gaan.

8. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Ik zie geen positieve test, helaas. Een miskraam lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk. Hopelijk gauw een mooi tweede streepje :)

9. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    poe zeg sommige reacties zijn niet voor de poes. ongeacht of het klopt of niet, volgens mij zijn wij alleen "ervaringsdeskundigen" en geen dokter, gyn of verloskundige of iets dergelijk. dus ik vind het soms wel heel erg stellig wat er soms gezegd wordt op test of op vragen.
    eerlijk gezegd klinkt dit mij ook vreemd maar ik ben er niet bij geweest en kan dus niet zeggen klopt wel of niet. wanneer het klopt is het natuurlijk moeilijk. maar als het niet klopt is het denk ik nog moeilijker. en wens ik ts alle steun die zij dan blijkbaar wanhopig zoekt. laten we elkaar steunen en niet het nog moeilijker maken voor elkaar. en wanneer je merkt dat je boos of gefrustreerd raakt van dit soort dingen kun je ook altijd kiezen om niet te reageren, is dan net zo prettig voor jezelf en voor andere. (al lucht het soms wel op)

boven alles wens ik jouw snel een derde kindje toe sterkte

10. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Dit!

11. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Wow.

12. Ballon

Ballon Niet meer actief

Balen zeg! Maar zo vroeg kun je denk ik niet spreken van een miskraam hoor.. ik denk dat het een bio...( dames help me even, kom niet op het woord ) zwangerschap is geweest. De innesteling is dan niet goed gegaan.
    Hopelijk snel een positieve test!

13. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    biochemisch😉

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    De test was negatief...dus geen miskraam en ook geen biochemische zwangerschap,maar gewoon ongesteld geworden.Gelukkig maar.

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    +1

En dit is niet hard of lullig of wat dan ook, maar gewoon de waarheid. Je ziet duidelijk dat t een ophoping is vd vloeistof (halve maan)...

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    #36 Selina1984, Jan 20, 2017
    Last edited: Jan 20, 2017
    Sorry dames, maar jullie zijn wel erg hard. Ik wil zeker geen miskraam of aandacht oid, dit is was de artsen tegen mij zeiden. Heb al heel veel echo's gehad en nog nooit hebben we dit beeld gehad. Daaruit concluderen 2 artsen dat er dus wel iets is geweest, maar dat het heel vroeg is mis gegaan. En ja dat voelt rot en nee dat hoeven jullie op deze manier niet erger te maken.

Het maakt me ook niks uit wat jullie zeggen. Aangezien ik in het ziekenhuis loop en meer vertrouwen heb in de artsen dan in jullie en ik weet wat ik voelde. Bedankt iig voor alle reacties. Ik hoop inderdaad dat deze ronde raak is.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Jammer dat je jezelf een miskraam aanpraat die er absoluut niet geweest is.Echt zonder enige twijfel.
    Je maakt jezelf verdrietig om een doodnormale menstruatie...een miskraam is niet iets leuks,maar iets zeer ingrijpends.En ik ben niet alleen ervaringsdeskundige(zie onderschrift),maar heb er werkgerelateerd ook heel veel mee te maken gehad.
    Ik hoop dat je snel een positieve test hebt.
    Ik weet trouwens uit werkervaring ook heel zeker dat geen arts kan zeggen of er al dan niet iets is geweest...rare artsen tref jij.

18. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Zet hem op Selina!
    Ik ga niet mee in de wel of niet discussie hier😉 Die doet er niet. Jij ervaart nu in ieder geval verlies. Dus veel sterkte om dit een plekje te geven.

19. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    Jouw artsen weten het beste wat en hoe het eruit ziet in jouw buik. Ik lees nergens dat je het woord miskraam gebruikt maar dat het niet goed is gelopen. Dat is in mijn ogen iets anders. Had je die woensdag misschien wel een positieve test maar hier niet gepost? De test die je wel had gepost was inderdaad een ophoping van urine lijntje was namelijk op de foto wat grijs.
    Heel veel sterkte met het een plaatsje te geven en succes de volgende ronde.

20. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Give it a rest. Jullie hebben het nu al tig keer gezegd, en niet bepaald aardig. Agree to disagree and move on, jezus.

Share This Page