Gisteren kwam ik erachter dat ik zwanger ben, de dag ervoor had ik al een testje gedaan maar deze was te onduidelijk (4 dagen voor NOD) gister een test gedaan en daar kwam 'pregnant' op te staan, het moest nog even binnenkomen maar we zijn er heel blij mee Nu heb ik vandaag nog een kruidvat testje gedaan om te vergelijken met eergister, maar loopt deze wel genoeg op? Onderste foto is van nu, 2 dagen voor NOD (denk ik in ieder geval haha)
Je kan beter om de dag testen ipv iedere dag. Hcg verdubbelt om de dag en dan kan je het ook beter op je testen zien. Al zie ik zelf het nut niet in van dat doortesten, geeft je geen garantie dat het wel goed gaat.
Ik zie wel een lichte oploop hoor! En zoals hierboven al wordt gezegd kan je beter om de dag testen idd ik ben ook blijven doortesten tot een knaller al is het voor je eigen gemoedsrust (en natuurlijk leuk om te zien )
Vind de test zeker duidelijk genoeg,en oplopend,zeker ook omdat je zegt nog voor je nod te zitten,gefeliciteerd!
Hier is die van vandaag erbij .. vind er niet veel verschil in zitten.. ik zal nu maar een paar dagen wachten met testen anders maak ik mezelf gek
Ik vindt ze er goed oplopend uitzien hoor en inderdaad om de dag verhoogt je HCG. Maar als je er fijn bij voelt doe je toch elke dag een testje. Ze kosten niet veel geld Gefeliciteerd met je zwangerschap!
idee/tip Probeer die van de action is die roze zwangerschaps testen die bevielen mij heel goed, en liepen bij mij mooier op Gefeliciteerd
Dankjewel voor de reacties! Ik ga morgen nog een testje halen voor zaterdag en dan hoop ik dat ik dan een duidelijke of donkerdere streep heb