Kruidvattest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Doenja86, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doenja86

Doenja86 Lid

22 jul 2008
    23
    0
    0
    Hij ligt nu al in de bak natuurlijk;)
    Maar ik had er twee gekocht, dus die kan ik vanmiddag wel even doen..kijken of er dan weer een witte streep inzit..dan maak k der een foto van!

Qua overtijd weet ik dus niet..ik ben gestopt met de pil, in begin juli voor laatst ongesteld geweest.
    (misschien wel doorbloeding van de pil ipv ongesteldheid), dus ik heb werkelijk waar geeeeen idee..

Maar het is net alsof mijn lijf mij doet indenken dat ik wel zwanger ben..heb sinds gisteren ook ineens spierpijn in het allerbovenste van mijn benen (how strange) en kreeg een bloedneus (!) Maar ja, dan lees ik dat dat ook ontpillen kan zijn..dus ik ben heeeel erg in de war haha..en dan ook nog een test met een witte streep..

liefs

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Als je slim bent doe je morgenochtend een test met OCHTENDurine...daar zit meer hormoon in.....
    Lijkt me handiger dan vanmiddag testen...zeker als je geen duidelijke of lichte rose streep krijgt...

3. Doenja86

Doenja86 Lid

22 jul 2008
    23
    0
    0
    Hi all,
    Ik was inderdaad slim om het vanmorgen te doen :) Dacht ook aan dat hormoon gedoe ;)
    Maaaarrrr...weer vaag..ga gewoon maar even een afspraak maken bij de ha..die kan dan tenminste even goed testen :)
    Thnxx voor jullie berichtjes!

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Spannend Doenja!

Het kan beide kanten op, maar hoop op goed nieuws voor je!

5. Doenja86

Doenja86 Lid

22 jul 2008
    23
    0
    0
    Hi!
    Ik ben bij de ha geweest..nou op dit moment dus nog niet zwanger :(
    JAMMERRR
    maar ja..oefenen we nog even door :D
    Hij vondt het trouwens wel raar dat ik nu ook veel afscheiding verlies..(lekker viess hahaa)
    Op zijn advies over een paar weekjes weer testen omdat ik niet weet wat mijn cyclus nu is..
    liefss

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ook ik heb de 2 testen voor 5 euro bij de kruidvat gekocht!En deze was de 1e keer duidelijk maar ik keek 10 min later!Wat je dan eigenlijk niet meer moet doen!En de 2e test was een licht streepje te zien, en ik begon te twijfelen.Heb de predictor gedaan en deze gaf niks aan!en nogmaals kruidvat merk en deze was weer positief!
    Bij de 1e was die van de kruitvat ook meteen duidelijk...ik vind het een prima test, maar moet wel zeggen dat ik duidelijk de gebruiks aanwijzing naleef en dat ik de plas opvang in een schoon/droog bekertje.dan moet het goed zijn.

suc6 er mee....

7. Lieee

Lieee Lid

22 jul 2008
    17
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb net getest met clear blue digitale maar nu deed ik iets niet goed (ben niet zo handig in die dingen) :p Ik doe de test morgen vroeg nog een keer over aangezien ochtend urine beter blijkt te zijn? Maar nu haalde ik het staafje eruit stond 1 duidelijke streep en 1 streep wat minder maar wel echt een streep.. is dat positief/negatief.. Weet iemand dat misschien?

8. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Nou als dat streepje licht zichtbaar is dan gader maar van uit dat je zwanger bent!Want er kan geen streepje komen als je geen hcg in je urine hebt!En dat heb je alleen als je zwanger bent!?

Succes

9. FutureMommy

18 aug 2008
    87
    0
    0
    Je mag bij een cb digitaal niet naar het teststaafje kijken ;) de kans dat je wel zwanger bent is er wel maar ook weer niet (lekker duidelijk;)) je mag in ieder geval geen conclussie trekken uit de 2 streepjes op de stick. Alleen naar de woorden zwanger niet zwanger mag je kijken!

Succes!

10. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Oh my god, zit helemaal te trillen!

Hier hetzelfde en totaal onverwacht. Heb ook net getest met die goedkope Kruidvast test, zelfs met avondurine maar er staat inderdaad een tweede streepje.

Hoe betrouwbaar zijn deze testen? Geen indrooglijntjes of zo?

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    mocht het vandaag met een lichte posi test doen, hij is licht roze net zo dik als de controle streep.

12. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ik zou zeggen doe nog een test , dan weet je het zeker!

suc6

13. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ja, dat ben ik ook zeker van plan. Morgenochtend met ochtendurine. Ik begin er wel steeds meer in te geloven!

14. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Nou ik hoop het voor je , maar zoals ik in een eerdere reactie zei, het positieve streepje kan alleen komen als er hcg in je urine zit!Dus ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren!

15. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Dames, jullie hadden gelijk -> zie album.

Vanmorgen wederom een test gedaan. Leve de Kruidvat testen :)

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Gefeliciteerd:D

17. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Wat zei ik!Gefeliciteerd en geniet er van!Zelf aankomde woensdag mijn eerste controle en echo...Kan niet wachten!hahaha

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Edit moderator: Verplaatst naar ovulatie en zwangerschaptesten.

Groetjes
    Elvira

19. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hoi Ramoontje, dank je wel!

Mag ik vragen waarom jij zo vroeg al een echo krijgt? Dat zou ik ook wel graag willen ter geruststelling

20. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd!

Ik ben ook super tevreden over de goedkope kruidvattesten, testen erg vroeg positief.

Ik heb ook woensdag a.s. een echo (6w en 6d) om te kijken of het hartje klopt. Ik vind het wel spannend hoor!
    Ramoontje jij ook succes woensdag!

Deel Deze Pagina