Zou inderdaad niet moeten mogen. Ik heb ook altijd geleerd dat een hcg test niet op lh reageert maar dat het andersom wel mogelijk is. Nu weet dus dat het toch wel degelijk kan. Ik heb al meer kv testen hier op zp gezien die op een eisprong reageerden. Ik denk dat de kv testen te gevoelig zijn en dat mijn lh gewoon heel hoog was. Ik hield gelukkig mijn temp bij in ff dus ik wist eigenlijk al dat het onmogelijk van een zwangerschap kon zijn. Anders was het wel een teleurstelling geweest inderdaad.
Kan zeker weten een eisprong detecteren. Ik heb namelijk vorig jaar exact dezelfde testen gehad als je op de foto hier boven ziet. Duidelijke 2de streep, maar zat rond de periode van mijn eisprong. Twee weken later werd ik gewoon netjes ongesteld zoals het hoorde.
Dit is even heel interessant voor mij! Dank voor iedereen die geschreven heeft. Vorige maand heb ik een mk gehad. Nu deed ik een test op de 14de en deze was licht positief. Dan denk ik nu dat ik een verlate eisprong heb gehad? Ja, en is mijn nod dag de 28ste! Vraag me af of het gebruikelijk is dat je na een mk later ben met je eisprong?
ik heb nog nooit een omo witte test van kv5 gehad en ben ook nog nooit zwanger geweest. altijd na de 5 min een duidelijke 2e streep, en altijd netjes op 13dpo ongesteld..
Ik heb ook altijd hele witte testen gehad als ze negatief waren, maar afgelopen maand heb ik een test gedaan en negatief. NA een uur kwam er een lijntje. En nu ben ik ongesteld. Ik lees hier wel vaker dat de testen van de kruidvat sinds de laatste tijd indrooglijntjes vertonen. Dit was 2 jaar geleden nog niet zo.
Nou dan denk ik dat als ik een test ga doen maar van een ander merk ga nemen ofzo? Of gewoon de huisarts maar?
Ja he Kat, maar ik weet nu niet meer wanneer mijn nod is? Uiterlijk volgende week maandag ofzo? Dus wacht maar af tot die dag en dan zie ik wel of ik ongi ben geworden? Lijkt mij het beste.