ik heb mezelf gister getest mmet kruidvat testen.. ma ik vraag me af... zijn ze even betrouwbaar als clear blue?? en kan je die testen ook smiddags doen??
tuurlijk op ieder moment van de dag en de kruidvat testen zijn heel goed maar de ochtendurine is meer geconcentreerd dus wel beter om te gebruiken liefs en succes heb je al eens getest?
je kan de testen op elke moment van de dag gebruiken wel is waar soms wat lichter als in de ochtend maar het is goed te doen
Ik heb mijn test van kruidvat toen ook later gedaan, rond 12 uur / half 1 's middags, omdat we ze toen eerst nog moesten halen, en er stond een hele duidelijke streep! Ik had die van 2 voor 5 €trouwens..
ik heb met de kv test om zes uur savonds posi getest, een uur nadat ik al eens naar de wc was geweest. dus ja, heel betrouwbaar!
ze zijn wel te vertrouwen hoor!!!! gewoon wat langer wachten met plassen zodat het weer wat geconcentreerd is dan kun je best wel testen.. succes trouwens wat was de uitslag van de test die je hebt gedaan... xxxcindy
bij mij stond zelf 4 dagen voor mijn nod een duidelijk streep.. Echt ik ben echt super blij met deze duidelijke testen
Ik vind ze ook erg betrouwbaar (2 stuks voor 5 euro) Nooit een streepje gehad tot ik echt zwanger was. Was je test positief of negatief, ben erg benieuwd?