Hallo meiden! Ik ben sinds 27 juli gestopt met de pil en we gaan voor een tweede kindje. Nu voelde ik in de eerste ronde buikkrampen en steken wat later bleek dat dit rond de eisprong is geweest. Vandaag heb ik weer erge buikpijn en krampjes. Betekent dit dat de eisprong nog gaat komen en we dus juist wel aan de klus moeten vandaag of is het juist dat de eisprong nu aan de gang is en we dus eigenlijk te laat zijn? Gisteren niet geklust.... Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Gewoon t zeker voor t onzeker nemen en vanavond t gezellig maken in de slaapkamer!! Ik heb ook al steekjes en buikpijntjes voor de eisprong....
als je in je vruchtbare week maar om de drie daggen knutselt mijn ei is ook gesprongen wij zijn ook zo veel mogelijk aan het oefenen ik zou zeggen veel plezier dinsdag moet ik bloed prikken
Hi hi we hebben het die avond nog erg gezellig gehad dus nu nog even een paar dagen wachten op het resultaat Jij ook succes en zeker veel plezier!
Als je het voelt, hoef je niet op dat moment de eisprong te hebben. Vaak voel je de groeipijn in je eierstokken als de eisprong bijna in aantocht is. Ik voel dit juist heel duidelijk een halve dag voordat 'ie werkelijk springt (weet ik vanwege hormoongebruik en echo's). Dit houdt aan tot ik de eisprong heb gehad, daarna zakt het weer weg. Dus je hoeft niet te laat te zijn als je het voelt, maar dan moet je wel meteen aan de klus! Als je na de pijn klust, ben je zeer waarschijnlijk te laat, omdat een eicel maar een paar uren te bevruchten is. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen, dus als je eergisteren of de dag ervoor geklust hebt, maak je ook nog kans. Succes!
Dank je voor jullie antwoorden!! Maandag is mijn NOD dus we zullen zien. Alhoewel ik het vermoeden heb dat het deze keer niet raak is.