Ja hier zijn veel kruidvatwinkels, maar ze verkopen sommige dingen niet die ze in Nederland wel hebben...
Ah, dan hebben ze de plaats van zwangerschapstesten veranderd! Vroeger lagen die altijd aan de kassa en moest je dat vragen. Dan ga ik misschien toch dit weekend eens kijken
Ja hoor, da's veel te vroeg Maar ik ben gewoon heel ongeduldig Maar ik heb nog allerlei klusjes die thuis op me wachten en dan ben ik toch afgeleid, dus ik zal wel niet tot daar gaan. Maar was eigenlijk gewoon benieuwd of ze die ook in België verkochten, omdat het aanbod van Nederland soms wat afwijkt...
Ik snap het heel goed hoor! Ik heb boven in de badkamer ook nog 2 kv testen liggen en die beginnen ook al aardig te 'branden' terwijl ik ook nog minimaal een dag of 8 moet wachten...geduld is ook niet mijn sterkste kant
Ik ben nu wel al heel blij dat het oktober is! Heb vandaag en morgen wel genoeg afleiding, het weekend is iets anders... Maar ik ga sowieso niet testen voor m'n nod. Mijn menstruatie komt meestal ook pas in de late namiddag, dus ga ik er 's morgens ook geen test aan verspillen. En als ik ga testen, wil ik m'n vriend er ook graag bijhebben. En vermits die in de week heel vroeg op moet, zal het waarschijnlijk een week na m'n nod zijn dat ik zou testen.
Zijn die testen van 2 voor 5 euro goed? Ik heb ze ook zien liggen en ik had bij Isabella de luxe van kruidvat van 8 euro.
Ik heb er toch al veel goede dingen over gelezen, dus ik denk eraan om die ook te halen. Ze zijn ook helemaal niet duur he Ik had bij etos wel al de predictor en nog eentje zien liggen, maar die kosten beide meer dan 10 euro, dat vind ik toch al veel geld...