bewust kokhalzen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce1838, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Leuk.... Ze heeft weer iets nieuws bedacht:$

Je vinger in je mond stoppen en dan precies zo diep dat je gaat kokhalzen. En dan heel vaak achter elkaar. Zo naar om te zien en te horen, maar ik probeer het maar zo min mogelijk te negeren in de hoop dat het snel weer over gaat. Vandaag heeft ze er ook bij ontdekt dat als je niet op je brood kauwt en het dan gewoon doorslikt dat je hetzelfde effect krijgt. Dit is natuurlijk best eng, dus doe nu al de korstjes er even tijdelijk weer af. Zijn er meer moeders die dit herkennen en mij kunnen vertellen dat het snel weer over gaat:(

Het gaat trouwens over het vrouwtje van net 1 jaar:)

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik herken het niet maar weet wel dat het vaker voorkomt. Heb het hier al eens vaker gehoord teminste en volgens mij doe je het al goed door het te negeren zodat het vanzelf overgaat.

Kan me voorstellen dat het een naar gezicht is;)

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Herkenbaar. Aylin deed dit ook, ze vond het grappig. Nou ik dus niet want kan niet tegen overgeven. Ben een keer heel erg boos geworden erom, ze ging toen zover dat ze echt moest spugen. daar schrok ze van en heeft het toen nooit meer gedaan.

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik vind het ook zo naar, net in haar bedje deed ze het ook en moest er toen zelfs van spugen. hoe oud was jouw dochtertje dan dat ze het deed?

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    As we speak ontdekt mijn dochtertje van 11 mnd het ook. Ze vindt het erg grappig, want ze moet er om lachen, hoewel de tranen in haar ogen staan. Negeren maar...

6. Vlindertje83

19 jul 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

mijn zoontje deed dit ook al vanaf dat hij heel klein was (met 7-8 maanden ongeveer al). Hij moest er soms ook echt van spugen.
    Negeren werkte bij ons niet, dan deed hij het telkens achter elkaar. zelfs als hij wat gespuugd had deed hij het dan direct weer...
    Ik heb toen telkens als hij het deed tegen hem gezegd "Nee, niet doen!" (op strenge toon) en dan zijn vinger uit zijn mond getrokken. Uiteindelijk is hij er toen met ongeveer 11-12 maanden mee gestopt.
    Maar ik weet natuurlijk niet zeker of dat kwam door mijn reactie of omdat hij er 'overheen' groeide of zoiets...
    Sterkte ermee in ieder geval, het is vervelend om je kind dat zichzelf te zien aandoen!

Deel Deze Pagina