Ik kan de koozzzi van princess nergens vinden. De intakester van de kraamzorg zei dat ze deze toestaan. Dus weet iemand waar ze deze verkopen?????
@ nikky1 heb je hem al gebruikt? zoja hoe bevalt ie? Heb hem nog nooit in het echt gezien, dus had hem graag eerst ff in handen voordat ik hem koop. Maar als ik hem niet in de winkel vindt, ga ik hem op deze site bestellen.
de nieuwe heb ik net binnengekregen. Hij ligt lekker in de hand, ziet er degelijk uit en toch hippig. Weet nog niet hoe hij bevalt in gebruik, moet eerst zelf bevallen
Ik heb de Koozzi (gekocht bij zwschap van m'n oudste) en ben er heel erg blij mee. Opladen en gebruiken. Ideaal.
babyplanet, babydump en bij de hema hebben ze van eigen merk hetzelfde idee. misschien ook wel iets succes
bij de hema zijn ze niet leverbaar momenteel, vanwege een productiefout. Babyplanet, en babydump hebben ze hier niet liggen, maar zal morgen ff langsgaan. Misschien kunnen ze wel bestellen. Dat had ik nog niet gevraagd, omdat ik er dan aan vast zit... en ik hem toch eerst wil bekijken