Bloeding na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje91, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal

Ik zit even ergens mee en dacht vraag het even aan jullie, mischien komt het bekend voor bij iemand,

Vorige maand had ik op 7dpo een klein veegje roze bloedverlies en daarna niks meer gezien. Vanaf 13 dpo had ik bruin bloedverlies en vanaf 15 dpo is het doorgezet naar menstruatie.

Me eisprong deze maand had ik zondag 19 augustus. En vanaf vrijdag, 5 dpo had ik weer hetzelfde beetje roze bloedverlies alleen 2 dagen eerder dan vorige maand. Maar het valt me op dat het sinds vrijdag iedere keer als ik ontlasting heb ik daarna bruin,roze bloedverlies heb.. en daarna niks meer. Heb het nu gezien op 5,6 en vandaag 8 dpo. Steeds na ontlasting alleen..alsof het door de druk komt ofzo.. dat het bloedverlies dan eruit komt zeg maar.

Nu ben ik na me eisprong deze maand begonnen met het slikken van tarwekiemolie. Zou het hiermee te maken kunnen hebben ? Verder heb ik eigelijk geen klachten:rolleyes:

Alvast bedankt voor het lezen:)

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wellicht een overbodige vraag, maar zit het bloedverlies niet bij je ontlasting?

3. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Nee dat dacht ik eerst ook maar komt echt uit me vagina.. :rolleyes:

4. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Misschien is het een innestelingsbloeding? Ik heb die gehad van 9 dpo t/m 14 dpo, telkens minimaal bruin of rood bloedverlies en vaak alleen met naar de wc gaan.
    Misschien ook niet hoor maar het is een mogelijkheid.

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Je kunt ook "gewoon" spotting hebben voorafgaand aan de menstruatie...

6. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Dat zou ook nog kunnen, wel spannend..
    Had jij het ook alleen met een 'grote boodschap ' of ook als je ging plassen?:D sorry voor de vraag haha

Ja dit is de eerste maand dat ik tarwekiemolie gebruik, dacht mischien dat het ook daar van kon komen.. is wel minder want dat betekend dat ik straks iedere maand vanaf na de eisprong tot me nod bruin bloedverlies heb.. hoop het niet haha

7. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Ik had het ook met gewoon naar de wc gaan.

Maar zoals eerder gezegd werd kan dit ook spotting zijn, vorige maand had je dit ook?
    Of het van de tarwekiemolie kan zijn weet ik niet, geen ervaring mee.

Er zit niks anders op dan afwachten helaas.

8. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Vorige maand had ik 1x een veegje roze bloedverlies, en daarna niks meer. Nu met tarwekiemolie begonnen vanaf me eisprong en nu al sinds vrijdag bloedverlies.. maar dan alleen als ik er druk op zet zeg maar. Bij plassen zie ik verder niks.

Ja afwachten maar, kunnen helaas niet veel doen verder. Soms kan je lichaam je goed voor de gek houden :cool:

Deel Deze Pagina