blij dat ik zit

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Rosao, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hoi,

Thijmen heeft sinds een ruime week door hoe hij zelf moet gaan zitten, maar nu doet ie dat dus ook 's nachts in bed! Wat moet ik hiermee? Heb hem vannacht steeds weer neergelegd, maar toen ging ie steeds weer zitten en uiteindelijk ook huilen en ging ie anderhalf uur later pas slapen :( Laten jullie je kindje gewoon zitten 's nachts en hopen dat ie dan weer gaat liggen?

Groetjes Rosa

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik lees even mee!

Die van mij doet het ook opeens sinds vannacht! ](*,)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor, zolang zij niet huilt laat ik haar mooi zitten, ze valt vanzelf wel om van moeheid ;)

Louise tref ik trouwens al tijden op haar buik aan met haar hoofd OP het dekbedovertrek aan het voeteneind. Nou als zij zo wil slapen, prima hoor, ik ben niet van plan om 10 keer per nacht haar recht te leggen.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Precies wat Manuela zegt. Ze krijgen vanzelf door hoe ze weer moeten gaan liggen - desnoods vallen ze. ;) Sverre ligt ook op de meest onmogelijke manieren in bed. Heel schattig op zijn buik met beentjes opgetrokken en tuttel in zijn handje geklemd. *smelt*

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook een dochter die op alle mogelijke manieren slaapt, zittend blijkt ook te kunnen hoor ;).

Ik vrees dat er niets anders op zit dan te wachten tot Thijmen erachter komt dat hij weer kan gaan liggen. Net als bij staan en weer zitten duurt het vaak even voor het kwartje valt....

6. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

May 8, 2007
    319
    0
    0
    Ons dochtertje van bijna 10 maanden tref ik de laatste tijd steeds vaker zittend aan terwijl ze slaapt. Ze zit dan met haar hoofd helemaal naar voren. Eigenlijk vind ik het best eng, maar zij heeft er geloof ik geen last van. Als ik haar zo aantref leg ik haar wel gewoon op haar rug neer, slaapt ze gewoon door. Maar eh ik ga niet opstaan om te kijken inderdaad.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier staat/ of zit ze ook in bed.. als ze echt moe is gaat ze wel liggen en slapen.. doe je toch niets aan!

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars viel vanzelf wel weer om.... straks weten ze hoe ze van zit naar lig moeten en dan gaan ze staan in bed..... toen lars dat deed ben ik er 2 nachten voor hem uitgegaan, toen had ik t wel gehad, 2 keer vallen en koppie stoten en hij bleef liggen :) tja zo houden ze je lekker bezig....

9. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Ik liet Marit ook gewoon geworden..Ze vallen vanzelf wel in slaap...Wanner ze goed in slaap was, stopte ik haar weer even onder de dekens

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Nog nooit op gelet eigenlijk, :eek:

Ik denk dat ze gewoon wel in slaap vallen als ze moe zijn.

En instoppen hoeft niet als je een goede slaapzak hebt.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb geen idee hoe Eva het grootste gedeelte van de nacht ligt, dan slaap ik ;). Ik laat haar gewoon liggen zoals ze ligt, ze heeft een slaapzak aan, verder geen beddegoed, meestal ligt ze overdwars aan het voeteneind. Meestal op haar buik met knietjes opgetrokken. Zolang ze niet huilt, doe ik niets. Staan doet ze gelukkig alleen overdag als ze moet slapen. 's Nachts blijft ze lekker liggen.

12. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera heeft ook van die dagen dat ze nog even wil spelen in bed. We laten dat gewoon gaan. Als ze - uiteindelijk - ongemakkelijk ligt horen we het wel :D

13. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Thijmen gaat nu gelukkig gewoon weer liggen. Dus nu laten we het maar gewoon. Gaan alleen kijken als ie huilt.
    Vind het wel grappig om te zien wat ie allemaal uitspookt in bed :)

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Daan heeft dat ook gedaan.
    Maar legde hem goed neer en met veel geluk viel hij dan verder in slaap.
    Nu slaapt hij zo ligt dat we niet meer gaan kijken 's a vonds want anders word hij wakker en dan mag ik de eerst komende uren ook niet naar bed.
    Hij lijgt veilig in zijn slaapzak dus kan gelukkig niks gebeuren

Share This Page