wie kan me helpen? k ben vanmorgen nog bij verloskundige geweest en alles was goed bloeddruk hartje klonk goed ze lag met het hoofdje naar beneden maar sinds 21.30 heb k steeds steken in me buik net of me darmen van slag zijn en nie zo'n klein beetje ook normaal moet k alleen sóchtens poepen sorry dat k het zo zeg weet het ff nie anders te zeggen maar nu ben k vandaag al 4x geweest en vanaf 21.30 om de kwartier steken en ben net weer geweest en toen had k hele pijnlijke steken bij me schaambeen voel me ook beetje misselijk en duizelig kan dit een begin zijn? k hoop het niet moet nog ff groetjes marline
Mijn darmen zijn ook heel erg in de war..ik heb geen vreselijke steken..maar had vandaag wel lastig van lage bloeddruk..duizelig enz. en beetje last van mijn buik/maag. Misschien is het een buik griepje? Of misschien moet je even opletten wat je eet... Mijn darmen raken dus helemaal van streek als ik perzikken en meloen eet...fruit dus. Als het nou morgen nog zo is..gewoon even bellen anders met je verloskundige en vragen of het kwaad kan?
Mijn verloskundige heeft een alarmlijn. Met dringende vragen kan je ze 24 uur per dag bereiken. Ik weet niet of jouw verloskundige dat ook heeft, maar anders zou ik even bellen als je je zorgen blijft maken.
Ik zou ook bellen als je het niet vertrouwd. Sterkte. Gulay wat jij zegt heb ik ook al een paar dagen, mijn buik van slag en duizelig, lage bloeddruk. Kan best dat het een buikgriep is... even in de gaten houden.
goeiemorgen heb gisteravond voor slapen gaan ff onder de douche gestaan kijken of het erger werd maar het zakte gelukkig af ben op bed gaan liggen en sliep eigenlijk wel gelijk heb alleen beetje slecht geslapen elke x als k wakker werd was k klaar wakker maar geen last k kijk vanmiddag ff aan als k weer last krijg bel k wel ff groetjes marline
Gelukkig dat het weer rustig is ! Als je twijfelt of het wel oke is moet je gewoon je VK bellen. 32 weken is nog te jong om geboren te worden ! Groetjes, Nikki F
Ja bij twijfel kun je beter bellen! Maar misschien dat het het indalen van de kleine was wat je voelde. Weet dat het bij mij aanvoelde als enorme steken in mijn onderbuik...