Thirza had na een week al geen kruik meer, maar die houdt zichzelf erg goed warm, (ligt altijd giga te zweten als ze uit de maxicosi komt ook, bijvoorbeeld, zelfs met de kou van de laatste tijd). Maar wij voelden gewoon regelmatig even het nekje, om te kijken hoe warm ze lag, en tempten af en toe even. Als het nekje erg warm is, of de temp boven de 37, dan kun je de kruikjes af gaan bouwen. Hier betekende dat van een kruik met kokend water en eentje met warm kraanwater over naar twee warmwaterkruiken, toen naar 1 kruik en daarna dus helemaal zonder.
Wij gebruiken alleen nog een kruik als zijn temperatuur wat laag is. Dus inderdaad, gewoon af en toe nog temperaturen maar over het algemeen kunnen ze zich wel goed warm houden.
Ja dat dacht ik ook wel! Als ze naar bed gaat 's nachts voel ik altijd even in dr nekje en dan is ze gewoon lekker warm. Maar ze slaapt dan 4 tot 6 uur achter elkaar en dan denk ik straks krijgt ze het heel erg koud dus maak 1 toch maar weer 1 kruik met heet kraanwater! Maar is dan niet echt nodig dus?! Bedankt dames
I heeft nooit een kruik gehad. ik warmde alleen haar bedje voor, vond ze lekker, de diva.. als ze gewoon lekker warm is als je dr uit bed haalt, is het goed hoor! ze moet het ook zelf leren, he!