Miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Emmely, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo,

Begin vorige week heb ik 4 keer positief getest en dus zwanger. Helemaal blij. Nu heb ik sinds gisteravond behoorlijk bloedverlies (veel slijm + volgens mij ook stolsels), heb verder geen pijn in mijn buik behalve in mijn rug wat ik ook als zwangerschapskwaal had.. Is dit een miskraam? En als je positief test heeft er dan wel of niet een innesteling plaatsgevonden. Ik heb ergens gelezen dat ca. meer dan de helft van de bevruchtingen niet goed innestellen. Enerzijds ik ben zwanger geweest en heb positief getest, anderszijds als ik niet had getest vorige week ben ik nu gewoon heel erg overtijd ongesteld geworden. Ik wil eigenlijk weten of het tot die groep miskramen behoord die heel vaak voorkomen maar ook vaak niet worden opgemerkt. Als ik altijd zo vroeg test en dit komt zo vaak voor kan ik heel vaak zo'n miskraam opmerken zegmaar.. Volg je me nog een beetje? :) Hoor graag even wat van je.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Emmely,

wat je zou kunnen doen is de vk bellen met je verhaal en kijken of ze een echo voor je kunnen regelen bij 6-7 weken. Het klinkt inderdaad toch wel naar een miskraam helaas, maar helemaal zeker weten kun je dit nog niet omdat heel soms veel bloedverlies voorkomt terwijl het toch goed zit. Ik zou dus de vk bellen met je verhaal. En inderdaad kunnen vrouwen dit als een verlate menses zien en nooit weten dat het eigenlijk een miskraam was. Of totdat ze nog meer buikkrampen krijgen als blijkt dat niet alles is afgekomen. Maar deze kans bestaat dus als je vroeg test. Kortom waarschijnlijk heb je een vroege miskraam gehad en dan wrs ook compleet, maar omdat je toch een positieve test had zou ik het nog even laten controleren via de vk.

Groetjes Brigitte

Share This Page